93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2022 14:22
Salon - samochody nowe
Serwis duży minus, ...
... Skoda Octavia 2022r. 2tys km, uszkodzony mechanizm dźwigni automatycznej skrzyni biegów informacja od serwisu "nie są w stanie powiedzieć kiedy część dotrze" część jedzie z innego kontynentu (Niemiecy😁). Podkreślę auto stoi juz 2 tygodnie i brak konkretnej daty naprawy.
Użytkownik sieci
15 lipca 2022 01:07
Salon - samochody nowe
Nigdy więcej !!!
Użytkownik sieci
29 czerwca 2022 12:22
Salon - samochody nowe
Dział aut używanych. ...
... Szczerze nie polecam. Obsługa na żenującym poziomie pan Krzysztof przy rezerwacji samochodu obiecuje zrobienie zaprawek, polerowanie drobnych rys. Podczas późniejszej rozmowy telefonicznej i umawiania terminu odbioru auta okazuje się, że pan zapomniał o rysach, ale zrobi to w poniedziałek żeby we wtorek auto było do odbioru. Po przyjeździe do salonu we wtorek auto stoi "przygotowane do odbioru". Zaprawki ani polerowanie nie wykonane. Pan Krzysztof twierdzi, że samochód wyjechał właśnie z myjni i nie zdążył z zaprawkami. W moim świecie auto, które wyjeżdża z myjni jest czyste, w świecie pana Krzysztofa kurz na masce, szkiełka z rozbitej szyby w bagażniku i na siedzeniach. Ale pan nadal twierdzi, że auto jest świeżo umyte i odkurzone. Oczywiście wcześniejszych ustaleń Pan się wypiera. Podniesionym głosem wpiera, że nie było takich rozmów. Z kulturą i profesjonalizmem też jest problem. Upał prawie 40- sto stopniowy, klientom przyjeżdzającym z daleka po odbiór auta nie proponuje się nawet wody, nie mówiąc o kawie czy herbacie. Po wejściu do biura Pan Krzysztof wskazuje miejsce przed swoim biurkiem i z rozbrajającą szczerością mówi: "tu jest jedno krzesło, a drugie se przynieście". Nie wiem czy to kultura tego pana czy takie po prostu są standardy w lubelskim Auto Żaglu. Tak nie zachowuje się sprzedawca w salonie samochodowym nigdzie poza Auto Żaglem, no chyba, że handlarz na giełdzie samochodowej. Niesmak po tej transakcji niestety pozostanie z nami na długo. Gdyby nie fakt, że przyjechaliśmy specjalnie po samochód z odległości ok. 200 km to z całą pewnością nie kupilibyśmy tam nic i pożegnali się z tak rażąco nierzetelną firmą. Brak profesjonalizmu, kultury i nie wywiązywanie się z wcześniejszych ustaleń sprawia, że nigdy więcej nic wspólnego z Żagiel Auto. Szczerze przestrzegam i odradzam
Użytkownik sieci
2 lutego 2022 18:30
Salon - samochody nowe
Nie polecam!!!!Dramatyczna obsluga!!!Zero ...
... poszanowania klienta!Masakrycznie dlugi czas oczekiwania na odbior auta.
Użytkownik sieci
21 grudnia 2021 15:39
Salon - samochody nowe
Obsługujacy mnie doradca ...
... serwisowy był nieuprzejmy, nie zapytał nawet co jest z samochodem, nie poinformował o czasie naprawy, bardzo długi czas oczekiwania w porównaniu do zakresu naprawy, dostałam samochód z zupełnie rozregulowanym fotelem kierowcy z czym się do tej pory nie spotkałam, sama naprawa nie usunęła usterki z którą przyjechałam. Szczerze nie polecam
Użytkownik sieci
15 grudnia 2021 17:27
Salon - samochody nowe
Skandaliczna obsługa klienta ...
... przez jednego z Panów na dziale serwisu Skoda. Pasowałoby rzucić nazwisko na forum i niech każdy omija z daleka. Ja napewno złoże personalną skargę jak tylko do mnie zadzwonią w celu ankiety i jakości obsługi. Taki typ to powienien pracować przy kruszeniu betonu, a nie z ludźmi. Żenada.
Użytkownik sieci
9 grudnia 2021 11:18
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 września 2021 20:50
Salon - samochody nowe
Korzystając z aut ...
... służbowych miałem okazję odwiedzać ten serwis i generalnie nie miałem żadnych zastrzeżeń. Bezproblemowe umówienie wizyty, przypomnienie, odpowiedni przebieg wizyty, do czasu kiedy pojawił się temat naprawy gwarancyjnej... Najpierw pojechałem autem na przegląd, wymianę oleju - zrobione załatwione. Podnoszę maskę uzupełnić płyn do spryskiwaczy, a tam zapocenie / wyciek oleju z dolotu w aucie przy nieco ponad 30 tysiącach km, a 10 km od przeglądu. Serwis tego nie widział ??? Zgłoszone raz, umówione na wizytę, przyjeżdżam, Pan już ma minę jak bym mnie za karę obsługiwał, mówi coś pod nosem odwrócony do mnie, chodzi naburmuszony, wychodzę z kwitkiem.. Ewidentnie czuję że ma mnie daleko... ( słowo do obsadzenia wedle uznania ). Wracam za jakiś czas, totalna olewka, kolega od reklamacji jest na urlopie i słynny tekst niczym z polskiej komedii : Zadzwonimy do Pana. Tak bez kontaktu minęło może miesiąc ? Więcej ? Teraz nie polecę i nie odwiedzę.
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2021 19:51
Salon - samochody nowe
Miałem dwukrotnie "przyjemność" ...
... z serwisem. Dwa przeglądy gwarancyjne. Przy obu wymiana oleju i przy obu nalane oleju sporo ponad maksimum. O ile po pierwszym razie Panowie przyznali rację, że jest za dużo i trochę upuścili o tyle za drugim razem Pan stwierdził, że tak ma być 🙂. Dziwne, było również Pana zdziwienie, jak mogłem sam sprawdzić poziom oleju?. Aż strach pomyślec co dzieje się przy bardziej skomplikowanych naprawach skoro przy najprostszych rzeczach są problemy.
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2021 13:06
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 lipca 2021 12:32
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
8 maja 2021 05:42
Salon - samochody nowe
Serwis tragedia.... Auto ...
... po przeglądzie u nich przy 133 tys przebiegu i wymianie oleju, niby wszystko ok, następnego pojechałem na ścieżkę diagnostyczną gdzie diagnosta stwierdził że do wymiany jest tylna tuleja wahacza przedniego prawego oraz na odwrót założona jest tuleja z lewej strony jednak serwisant Skody tego nie zauważył natomiast stwierdził że koniecznie trzeba wymienić wycieraczki tragedia.... Ciekawe czy chociaż olej wymienili..
Użytkownik sieci
25 lutego 2021 07:39
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 lutego 2021 19:03
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 stycznia 2021 15:28
Salon - samochody nowe
Miła obsługa, jazda ...
... próbna w porządku. Minus to trochę kompaktowy (ciasny) salon. Aktualizacja: Po wpłaceniu zaliczki i wyraźnej prośbie o zamknięcie samochodu w salonie, samochód pozostał nadal otwarty i udostępniony publicznie, bo obsługa czekała na zamówiony kolejny egzemplarz. Efektem jest brudne wnętrze i postępujące zużycie jeszcze nie odebranego samochodu. Pierwszy raz spotykam się z czymś takim. Ciekawe czy właściciel salonu chciałby kupić nowy samochód macany i otwierany dziesiątki razy w dobie koronawirusa.
Użytkownik sieci
13 stycznia 2021 16:35
Salon - samochody nowe
Serwis Skody Żagiell ...
... Lublin działa bardzo złe po dostarczeniu do serwisu auta dostałem informację że mają komputery zawieszone i nie mogą wydrukować zlecenia po 2 godzinach w serwisie dostałem tylko umyte auto natomiast nie dostałem żadnego dokumentu co zostało zrobione, ustnie poinformował mnie pracownik serwisu że został tylko wymieniony płyn hamulcowy natomiast filtr oleju jak i olej nie wymieniono ponieważ przez ostatni rok zrobiłem autem tylko 9tys. km auto ma wykupiony pakiet serwisowy w którym jest jasno określone wymiana oleju po roku eksploatacji widać że w Serwisie Skody Żagiel Lublin ma daleko w poważaniu pakiet serwisowy. Poza tym żadnej komunikacji ze strony pracowników serwisu, w aucie za dopłatą można ściągnąć blokady z urządzenia multimedialnego w tym temacie cisza. Wizyta w serwisie Skody w Lublin Żagiel moge skomentować tak: po co pan żeś tu przyjechał!!! Mam nadzieję że kiedy odblokują komputery otrzymam dokumenty z wykazem co zostało zrobione i aktualnym stanem technicznym auta.
Użytkownik sieci
1 września 2020 17:13
Salon - samochody nowe
Skandaliczna obsługa klienta. ...
... Najpierw ustalasz jazdę użyczenie, że jest możliwa w szczególnych przypadkach. Jadę na salonu, sprzedawca mówi że nigdy nie było to możliwe, Pani z którą rozmawiałem z sekretariatu wszystkiego się zapiera. Następnie odsłuchuje kierownik rozmowę i się okazuje, że się nie zrozumieliśmy i otrzymuję przeprosiny. Jednocześnie wskazuje, że czasem jak sprzedawca był zajęty takie jazdy się odbywały! Później poprosiłem o dane osób z którymi rozmawiałem, a otrzymałem kartkę z pieczątką salonu! Takiej złośliwości i braku zrozumienia to jeszcze nie spotkałem. Jak ktoś będzie szukał auta to proszę o kontakt. Wskażę inny salon z lepszą obsługą a może i rabatami. Nie wspominam, że są salony gdzie można na godzinę użyczyć auto z limitem 30 km i w godzinę spokojnie przetestować oraz pokazać rodzicom (bo taki był mój cel, a nie chciałem narażać ich na kontakt ze sprzedawcą). Jestem z innego miasta. Nie polecam za wprowadzenie w błąd oraz totalny brak uprzejmości oraz kultury.
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2020 22:08
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2020 16:25
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
23 czerwca 2020 13:11
Salon - samochody nowe
Niestety musze wystawić ...
... zla opinie na temat tego serwisu. Bylem u Pansta na wymiane oleju w Dsg niby metoda dynamicza gdzie wlano tylko 6l podkreslam metoda dynamiczna ale mniejsza o to. Kazalem sprawdzic auto czy jest wszystko OK bo wyjezdzam w trase. Obsluga serwisu zapewnila mnie ze nie ma nic nie pokojacego. Jeet to silnik 2.0 tsi jesli ktos cos wie o tym silniku to napewno wie ze ma swoje wady jak i zalety... Spytalem o rozrzad gdzie Pan z obslugi powiedzial mi ze rozrzad jest na lancuszku i jesli nie ma nie pokojacych odglosow to narazie mozna go nie ruszac... I tak zrobilem po przjechaniu 1700km rozlecial sie rozrzad... Prawdopodbnie w tym silniku byly wadliwe napinacze i lancuchy rozrzadu. Wychodzi na to ze Pan z obslugi serwisem ma bardzo mala wiedze na temat silnikow tsi montowane w oktawiach 2fl 2011r gdzie naprawde duze pieniadze sie zostawia u was za naprawe auta czy co kolwiek. Auto ma przejchane zaledwie 110tys i myslalem ze cos wiecej sie o nim dowiem z serwisu skody... Dlatego zapytalem o rozrzad... Trudno. Pozdrawiam