86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
23 stycznia 2023 22:33
Salon - samochody nowe
Bardzo polecam serwis ...
... Seat, na duży plus bardzo miła i profesjonalna obsługa.
Użytkownik sieci
13 stycznia 2023 09:35
Salon - samochody nowe
Super
Użytkownik sieci
9 stycznia 2023 10:25
Salon - samochody nowe
Bardzo sprawna i ...
... przyjemna obsługa podczas całego procesu zakupu auta. Polecam współpracę z Panem Mariuszem, jego sposób komunikacji był decydującym czynnikiem, co do zakupu auta właśnie w tym salonie. Jedną gwiazdkę odejmuję za samo wydanie auta, które było wykonane przez inną osobę i tutaj można by dopracować szczegóły.
Użytkownik sieci
5 stycznia 2023 17:04
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 stycznia 2023 13:52
Salon - samochody nowe
Gorąco polecam współpracę ...
... z Panią Sandrą :) dziś odebrałem samochód, który u niej zamawiałem. Cały proces, zaczynając od jazdy próbnej, doboru interesującej wersji, zamówienia, uzyskania finansowania, aż po odbiór przebiegł w miłej atmosferze, z pełnym zaangażowaniem i profesjonalizmem.
Użytkownik sieci
3 stycznia 2023 16:59
Salon - samochody nowe
Szybka i profesjonalna obsługa. Jak zawsze. Polecam
Użytkownik sieci
19 grudnia 2022 12:03
Salon - samochody nowe
Kiedyś fajnie, teraz ...
... znajomi polecają serwis w Opolu. Dobrze ze leasing się kończy - kolejne na pewno będzie z Opola. Poniżej treść maila z dnia 13.12, na który oczywiście nie otrzymałem żadnej odpowiedzi ani kontaktu ze strony serwisu. "Sprawa dotyczy samochodu Seat Leon DW XXXXX 08.11.2022 auto było u Państwa na serwisie celem wymiany mechanizmu w klapie bagażnika (objaw - brak światła w bagażniku) oraz diagnozę braku podświetlenia w schowku. W przypadku bagażnika usterka została usunięta, w przypadku brak podświetlenia w schowku usterka została zdiagnozowano, sprawdzono dostępność części i powiedziano że będzie prawdopodobnie w ciągu dnia lub dwóch bo system pokazuje że część jest w magazynie/serwisie w Poznaniu. Chce zaznaczyć że w przypadku klapy bagażnika część została zamówiona dopiero po upomnieniu się przeze mnie po kilku tygodniach od diagnozy przy serwisie/przeglądu z pakietu, "bo się komuś zapomniało zamówić i tego zamówienia nie ma". 21.11 o godzinie 12:50 dzwoniłem w tej sprawie schowka nauczony doświadczeniem "zapominania". Pomijam to że osoba odbierająca telefon odzywała się dość chamsko, powiedziano że sprawa zajmował się Pan Wojtek i się ze mną skontaktuje. Mamy 13.12 a ja dalej czekam. W związku z powyższym proszę o wysłanie potwierdzenia zamówienia przez serwis części oraz określenia kiedy usterka zostanie usunięta. Proszę również o informację czy to standard że klient musi sam wszystkiego pilnować (w tym zamawiania części) i dopraszać się o kontakt w swojej sprawie."
Użytkownik sieci
19 grudnia 2022 08:49
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 grudnia 2022 14:18
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 grudnia 2022 09:01
Salon - samochody nowe
Fachowe doradztwo i miła obsługa.
Użytkownik sieci
7 grudnia 2022 14:12
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 listopada 2022 16:03
Salon - samochody nowe
Bardzo polecam! Serwis, ...
... Salon jak i centrum napraw powypadkowych! Bardzo dobra obsługa - zrozumienie klienta!
Użytkownik sieci
2 listopada 2022 16:23
Salon - samochody nowe
pół roku oczekiwania ...
... na samochód zastępczy. Tydzień trwała wymiana zderzaka.
Użytkownik sieci
13 października 2022 08:14
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 września 2022 09:08
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu ...
... Seata. Mam porównanie z serwisem w Opolu (Lellek) i tam obsługa jest na wiele wyższym poziomie niż tutaj. Już samo zdanie samochodu mnie zaskoczyło - bo polegało tylko na przekazaniu kluczyka, a oględziny samochodu były robione bez obecności klienta. Przy serwisie zaproponowano mi również dodatkowo płatną dezynfekcję klimatyzacji. NIestety po paru tygodniach z nawiewu nadal wydobywa się nieprzyjemny zapach chemii, której użyto. Dwukrotne zgłoszenie reklamacji pozostawiono bez echa - zero kontaktu, ani jakiejkolwiek odpowiedzi. Będę musiał na własny koszt przeczyścić układ w profesjonalnej firmie, bo ASO jak widać temat ma w poważaniu. I szczerze polecam pojechać te 100km dalej do Opola, bo tam naprawdę poczujecie się, że o Was, jako klientów marki - się dba. EDIT: Minęły kolejne 2 tygodnie, żadnego kontaktu czy odpowiedzi ze strony serwisu. Długo zajmuje Wam ta analiza przypadku. Co jedynie potwierdza sposób podejścia do klienta.
Użytkownik sieci
3 września 2022 20:15
Salon - samochody nowe
Przegląd gwarancyjny ateci ...
... bezproblemowy,gratis mycie+uprzejmy i miły personel=satysfakcja.Polecam ten serwis. Janusz
Użytkownik sieci
22 lipca 2022 19:52
Salon - samochody nowe
Serdeczne podziękowania i ...
... ukłony dla Pana Marka i Pana Adriana z działu sprzedaży!
Użytkownik sieci
21 lipca 2022 18:12
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 czerwca 2022 16:45
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsługa. Przystępne ceny obsługi olejowo filtrowej.
Użytkownik sieci
30 maja 2022 16:15
Salon - samochody nowe
Po zakupie nowego ...
... samochodu dwa miesiące temu (przebieg niecałe 4000 km), pojechałem zgłosić usterki gwarancyjnie. Nie działające kamery 360st (nie załączają się raz na 10 do 20 razy włączenia wstecznego, z przycisku wtedy też nie dzialaja), dodatkowo listwa przyokienna w drzwiach kierowcy jest ze skazą po producencie listwy, brzydkie dziubki na gumie po wtryskarce (tylko ta listwa jest z taką skazą). Dzisiaj po serwisie otrzymałem informację. Błędy zostały skasowane. Producent wie o problemie kamery, ale nic z tym nie robi. Listwa nie została uznana gwarancyjnie, ze względu na to że Pan w serwisie stwierdził uszkodzenie mechaniczne od skrobaczki zimą (w kwietniu i maju były opady śniegu? Nie przypominam sobie. Wiem co się mogło stać, samochód pojechał sam na Alaske i tam się to napewno stało). Pan powiedział, że to ja mam udowodnić, ze to nie jest uszkodzenie mechaniczne. Do rzeczy Pan w serwisie nie chce powiedzieć jakie były błędy w sterowniku. Może miałem pecha trafiłem na takiego gościa, lub na taki serwis. Serwis wrocławski niestety już mnie nie zobaczy i już na mojej osobie nie zarobią. Nie polecam w żadnej kwestii tego serwisu. Podejście mają zdrowe, sprzedać auto i nie uwzględniać przypadkiem awarii gwarancyjnych, minie gwarancja i wtedy zarobimy na osobie. Ogólnie odradzam.