82%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
13 października 2022 02:46
Salon - samochody nowe
Uwaga oszuści!!! Z ...
... mężem zaufaliśmy marce Zdunek kupując używany samochód - Renault. Po pierwszym przeglądzie okazało się że samochód jest powypadkowy i ma uszkodzoną obudowę akumulatora, połamaną obudowę filtra powietrza i poduszkę silnika do wymiany. Licząc na fachowe i odpowiedzialne podejście sprzedawcy zwróciliśmy się o zwrot kosztów wymiany uszkodzonych elementów. W odpowiedzi dostaliśmy info że są to "elementy eksploatacyjne które ulegają zużyciu" i delikatnie mówiąc się na nas wypieli. Jeśli liczycie że będą lepsi od każdego innego sprzedawcy używek to się srogo zawiedziecie. Wciskają szrot mydląc oczy gadżetami.
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2022 11:58
Salon - samochody nowe
Ten serwis to ...
... jakaś porażka. Godzinę wisiałem na słuchawce. Nikt z serwisu nie raczy odebrać telefonu. Obsługa klienta dramat. Dodzwonienie się tam graniczy z cudem.
Użytkownik sieci
26 lipca 2022 09:52
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 lipca 2022 00:38
Salon - samochody nowe
Kupiliśmy auto w ...
... grudniu i do tej pory nie mamy mechanizmu do składania lusterek.Miala to być kwestia miesiąca.Jestesmy w tej chwili bezradni, nie wiemy do kogo udać się po radę.
Użytkownik sieci
10 lipca 2022 22:39
Salon - samochody nowe
Jak długo jeszcze ...
... mam się prosić o swoje pieniadze dyrektorze Andrzeju? Czy w firmie jest przyzwolenie na takie prostackie metody, że na rozmowach kwalifikacyjnych obiecuje się złote góry a na koniec ciężko zapłacić za pracę i niewykorzystany urlop?
Użytkownik sieci
27 maja 2022 11:37
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 maja 2022 08:21
Salon - samochody nowe
W czwartek 14 ...
... kwietnia 2022 roku udałem się w podróż z Warszawy do Gdańska do dilera Zdunek przy Miałkim Szlaku na oględziny Renault Grand Scenic 1.6 dCi z 2014 roku sprzedawanego w ramach programu Renault Selection. Mimo, że handlowiec wiedział, że jadę tak daleko i pytałem go o wady pojazdu, żadnej nie wymienił. Tymczasem: 1. Ślady korozji na tylnej klapie 2. Szpachla pod lakierem na obu tylnych nadkolach 3. Źle spasowana maska silnika 4. Zaparowany reflektor świateł diodowych dziennych 5. Oraz wiele innych rys i zadrapań na klamkach, zderzakach itd. 6. Handlowiec twierdzi, że nic nie wie o powchechnym problemie zapchanych odpływów na podszybiu, tymczasem pod przednimi gumowymi wycieraczkami było mokro (pod tylnymi nie, wiec to nie kwestia prania wnętrza) a podszybie nosiło ślady demontarzu. 7. Cyferki na panelu klimatronika były do połowy wypalone. 8. Karty hands free wołały o wymianę baterii. 9. Komputer krzyczał że należy zmienić olej, a na bagnecie olej był poniżej stanu (i tak mnie chcieli puścić do Warszawy?). 10. Łyse letnie brudne opony były wrzucone do bagażnika od tak, nie w workach przez co wnętrze było "uświnione" i brzydko pachniało. 11. Tarcze hamulcowe były skorodowane. Przednie po jeździe testowej przejrzały, na tylnych pozostał duży rant. 12. Silnik na zimno bardzo brzydko odpalił, później się poprawił. 13. Ruszanie skutkowało dziwnymi przeskokami na sprzęgle. Po rozgrzadniu chyba się poprawiło. Ten typ tak nie ma, moich dwóch kolegów ma dokładnie ten model z tym silnikiem. 14. W ofercie było napisane "Roczna gwarancja". Na miejscu okazuje się że płatna. W RRG Jerozolimskie dowiedziałe się, że na auto do 200 tyś powinna być na silnik i skrzynię gratis. Sprzedawca na to wszystko zaproponował mi 400 zł rabatu i wymianę tegoż brakującego i nie wiadomo kiedy ostatnio wymienionego oleju.
Użytkownik sieci
23 kwietnia 2022 22:46
Salon - samochody nowe
W czwartek 14 ...
... kwietnia 2022 roku udałem się w podróż do Gdańska (300 km) do dilera Zdunek przy Miałkim Szlaku na oględziny Renault Grand Scenic 1.6 dCi z 2014 roku sprzedawanego w ramach programu Renault Selection. Mimo, że handlowiec wiedział, że jadę tak daleko i pytałem go o wady pojazdu, żadnej nie wymienił. Tymczasem: 1. Ślady korozji na tylnej klapie 2. Szpachla pod lakierem na obu tylnych nadkolach 3. Źle spasowana maska silnika 4. Zaparowany reflektor świateł diodowych dziennych 5. Oraz wiele innych rys i zadrapań na klamkach, zderzakach itd. 6. Handlowiec twierdzi, że nic nie wie o powchechnym problemie zapchanych odpływów na podszybiu, tymczasem pod przednimi gumowymi wycieraczkami było mokro (pod tylnymi nie, wiec to nie kwestia prania wnętrza) a podszybie nosiło ślady demontarzu. 7. Cyferki na panelu klimatronika były do połowy wypalone. 8. Karty hands free wołały o wymianę baterii. 9. Komputer krzyczał że należy zmienić olej, a na bagnecie olej był poniżej stanu (i tak mnie chcieli puścić do Warszawy?). 10. Łyse letnie brudne opony były wrzucone do bagażnika od tak, nie w workach przez co wnętrze było "uświnione" i brzydko pachniało. 11. Tarcze hamulcowe były skorodowane. Przednie po jeździe testowej przejrzały, na tylnych pozostał duży rant. 12. Silnik na zimno bardzo brzydko odpalił, później się poprawił. 13. Ruszanie skutkowało dziwnymi przeskokami na sprzęgle. Po rozgrzadniu chyba się poprawiło. Ten typ tak nie ma, moich dwóch kolegów ma dokładnie ten model z tym silnikiem. 14. W ofercie było napisane "Roczna gwarancja". Na miejscu okazuje się że płatna. W RRG Jerozolimskie dowiedziałe się, że na auto do 200 tyś powinna być na silnik i skrzynię gratis. Sprzedawca mimo moich uwag zaproponował mi 400 zł rabatu i wymianę oleju. Na prawdę mocno chciałem kupić auto w ramach Renault Selection...
Użytkownik sieci
21 kwietnia 2022 08:46
Salon - samochody nowe
Niestety pozytywnej opinii ...
... nie jestem w stanie zostawić, do momentu sprzedaży auta wszystko s jak najlepszym porządku, później zaczynaja się schody. Zaczynając od oferty na opony zimowe o które kilka razy upominałem się telefonicznie i mailowo w październiku 2021, nadal nie otrzymałem. Później jednak kiedy w lutym po szkodzie zgłoszonej w blacharni, dziesiątkom telefonów auto nadal nie zostało naprawione oraz nikt nie potrafi nawet określić czy po obietnicach Pani z recepcji oddzwonić z terminem kiedy naprawa nastąpi, wniosek jest tylko jeden. W Zdunku w Gdańsku Auta się tylko sprzedaje, co dzieje się później mało ich jednak interesuje. Tego Ad nikomu polecić w stanie nie będę, zdecydowanie omijać czy to w celu zakupu czy serwisu auta
Użytkownik sieci
8 kwietnia 2022 14:59
Salon - samochody nowe
Lista nierzetelności jest ...
... bardzo długa, naprawa dlugo trwala, zero przepływu informacji, wykonanie średnie, niestety nie polecam, zero gwiazdek, jedna gwiazdke byłabym sklonna dać za kawę ale i tej niestety nie dostałam, odbiór !O zgrozo! brudnego! auta z blacharnio lakierni na deszczu, naprawa za wiele dziesiątek tysięcy złotych. Że takie rzeczy się wyrabiają na tym świecie w tym kraju!!!! Przestrzegam.
Użytkownik sieci
6 kwietnia 2022 05:35
Salon - samochody nowe
Tragia salon i najbardziej serwis Nie polecam Odradzan
Użytkownik sieci
1 kwietnia 2022 15:43
Salon - samochody nowe
Czekając 3godziny dowiedziałem ...
... się że nawet usługa wymiany klocków nie została rozpoczęta. Doradca (Jakub L.) nie raczył nawet mnie powiadomić ze naprawa będzie lub nie będzie zrobiona. Dodam że zostawiałem swoje dane na początku usługi i taki czas oczekiwania to standard ponieważ już trzeci raz mam tą samą przyjemność oczekiwać na auto powyżej 3h . Nie polecam zdecydowanie po raz ostatni byłem
Użytkownik sieci
23 marca 2022 18:09
Salon - samochody nowe
DRAMAT DO KWADRATU!!! ...
... Totalny brak profesjonalizmu do jakości wykonania serwisu. Brak wykwalifikowanej kadry? Nie polecam. Kolejny raz auto w serwisie i ciągle te same usterki. Pacjent clio 5. Byłoby zero gwiazdek, ale nie można.
Użytkownik sieci
9 marca 2022 19:09
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... lipa lipa lipa (Wersja oryginalna) Lipa Lipa Lipa
Użytkownik sieci
26 stycznia 2022 16:49
Salon - samochody nowe
Serwis roczny wykonany ...
... prawidłowo. Obsługa klienta w serwisie bez zarzutu . Ale polityka zdunka co do jakości usług to jakaś paranoja po rocznym przeglądzie nawet auto nie zostało umyte.
Użytkownik sieci
24 stycznia 2022 21:28
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 grudnia 2021 15:42
Salon - samochody nowe
Samochód dostawczy dostarczony ...
... do serwisu na lawecie czeka 7dni na diagnostykę usterki. Doradcy nie odbierają telefonu nie oddzwaniają z i formacją do której się zobowiązali. Ogólnie jest bardzo utrudniony kontakt z recepcją serwisu. U tego dilera mamy kupione dwa samochody tak obdluga i podejście do klienta jest mało profesjonalne delikatnie mówiąc. Widać brak nadzoru a firmę tą znam od 25 lat. Nie polecam
Użytkownik sieci
24 listopada 2021 16:51
Salon - samochody nowe
Ciągle ściemniaj, drugi ...
... raz to nie tu, obiecują byłe zatrzymać klientów, porażka
Użytkownik sieci
26 października 2021 10:46
Salon - samochody nowe
Zadziwiający brak profesjonalizmu ...
... po stronie pani zajmującej się ubezpieczeniami. W pierwszym momencie bezpośredniego kontaktu próba zbycia klienta jednak mimo mojej nieustępliwości pani ta wbrew swojemu nastawieniu postanowiła mnie obsłużyć. Ja w maseczce, pani nie. Ja stoję pani siedzi. Siedzi to za dużo powiedziane. Pani obsługuje w pozycji półleżącej na krześle... Krzesła dla klientów stoją obok jednak pani nie decyduje się na propozycję skorzystania przez klienta. Wcześniejsze składanie oferty przez tą panią odbywało się drogą SMSową... I tu też korespondencja daleka od norm. Szczątkowe treści z pominięciem interpunkcji. Czy to jest poważne? Pani Jennifer powinna udać się na szkolenie bo obniża jakość w firmie.
Użytkownik sieci
12 października 2021 12:54
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki