86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
7 lutego 2023 08:57
Salon - samochody nowe
Nieuprzejma Pani z ...
... Szkody ADD bardzo chciała się rozłączyć, niestety nie była w temacie, prawdopodobnie kolega był w temacie, którego teraz nie ma i tak od 2 tygodni nie mogę się umówić na OGLĘDZINY szkody :) Brak pozdrowień dla nieuprzejmej Pani, życzę aby bardzo często była obsługiwana w taki sam sposób a fryzjer często się machał z długością jej fryzury.
Użytkownik sieci
4 lutego 2023 13:59
Salon - samochody nowe
Mąż był dziś ...
... umówiony na jazdę próbną przed zakupem Renault Talizman. Jechał z nami starszy Pan zajmujący się sprzedażą. Ewidentnie nie jest to osoba na odpowiednim dla siebie stanowisku. Narzekający całą jazdę. Irytujące uwagi dotyczące jazdy. Mąż jest bardzo dobrym i ostrożnym kierowca. Niestety taki marketing nie jest dla nas przekonywujący aby zakupić samochód. Sama mam porównanie do sąsiedniego salonu BMW, w którym od razu po jeździe próbnej chciałam kupić samochód.
Użytkownik sieci
12 stycznia 2023 19:09
Salon - samochody nowe
Zachowują się tak ...
... jakby im nie zależało na sprzedaży samochodu
Adrian Kotecki
9 stycznia 2023 17:45
Serwis
UWAGA! ABSOLUTNIE ODRADZAM TEN SERWIS!
UWAGA! ABSOLUTNIE ODRADZAM TEN SERWIS! Jestem czy raczej byłem klientem salonu i serwisu, w między czasie kupiłem 3 auta i zawsze były tam serwisowane. Mieli lepsze i gorsze momenty ale ogólnie było okey. Ale to jak zachowują się ostatnio jest poniżej krytyki. Osoba, która odbiera telefony, jak już w końcu odbiorą, to księżniczka, której telefony tylko przeszkadzają a zły system nic nie pokazuje. Np. 1. po wymianie lampy, źle podłączone kable, których nikt nie sprawdził więc światła nie działały. 2. Po przejechaniu 10 000km (głownie autostrada), nowe klocki cudownie się skończyły... ale serwis nie widzi w tym nic dziwnego, nie ma też zamiaru w żaden sposób spróbować rozwiązać sytuacji.
Użytkownik sieci
8 grudnia 2022 14:35
Salon - samochody nowe
Ciężko o inną ...
... opinię kiedy człowiek od rana próbuje się dodzwonić na serwis mechaniczny i odzewu brak. 3 x próbowałem.
Użytkownik sieci
17 listopada 2022 10:34
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 listopada 2022 10:12
Salon - samochody nowe
Arogancja niektórych pracowników ...
... jest nie do przecenienia. Cena nie idzie w parze z jakością.
Użytkownik sieci
11 października 2022 17:53
Salon - samochody nowe
Jest to najgorszy ...
... serwis z jakim mialem do czynienia. Nie potrafią od pół roku naprawić auta, ciągle błędne diagnozy i bardzo utrudniony kontakt. Za każdym razem informacja, że ktoś oddzwoni i nie oddzwania nikt. Prosiłem również o dokument stwierdzający co zostało wykonane w aucie. Nie mogłem się doprosić. Pani zapewniła, że wyślę na maila - nie wysłała.
Użytkownik sieci
26 sierpnia 2022 10:32
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 sierpnia 2022 12:46
Salon - samochody nowe
Diagnostyka za którą ...
... zapłaciłem 350 zł polegała na przesmarowaniu elementów bez zweryfikowania co jest powodem usterki. Oceniam tę wizytę słabo ponieważ jednym z elementów wyboru autoryzowanej stacji obsługi jest kompleksowość i jakość usługi ale tego w tym wypadku zabrakło
Użytkownik sieci
4 sierpnia 2022 11:39
Salon - samochody nowe
Długi czas naprawy ...
... , auto wydane niesprawne . Po przejechaniu 16km ponownie trafiło na lawetę .
Użytkownik sieci
26 lipca 2022 14:23
Salon - samochody nowe
Najlepiej serwis na święte
Użytkownik sieci
21 lipca 2022 10:21
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Kategorycznie nie polecam usługi. Dostali podstawowe zadania. Auto cicho podjechało do serwisu, a potem zaczęło jeździć jak traktor a potem zupełnie zgasło. Zapłacili około 4000 zł. Rezultat: zepsuty samochód, który nie chce jechać. Szok jest kompletny. Zgodnie z diagnozą wszystko jest z nimi w porządku ((((((((Jak?) (Wersja oryginalna) Категорично не рекомендую сервіс. Віддали їм , щоб зробили елементарні речі. Машина до сервісу їздила тихо, а після почала їхать як трактор і потім зовсім заглохла. Заплатили біля 4000 злотих. Результат: поламана машина, яка не їде. Шок повний. По діагностиці у них все добре(((((((( Як так?
Użytkownik sieci
13 lipca 2022 20:35
Salon - samochody nowe
Ceny niewiarygodnie wysokie. ...
... Serwis klimy wyliczony na ponad 1000zl, wymiana opon z ustawieniem czujników 260zl i czas trwania to ponad 2h! Nie polecam.
Użytkownik sieci
12 lipca 2022 11:26
Salon - samochody nowe
Obsługa w salonie ...
... Dacia tragiczna Pan nawet nie pofatygował się podejść a jak się zapytałem o samochód z wielkim bólem odpowiedział wymijająco i dalej bawił się telefonem . Gorąco nie polecam
Użytkownik sieci
22 czerwca 2022 15:53
Salon - samochody nowe
Na tle konkurencyjnej ...
... firmy Nawrot wypada ADD blado.( Tu mówię o standartach podejmowania klienta).Zobaczymy jak usługa ,bo u Nawrota 5z+. CDN po naprawie
Użytkownik sieci
20 czerwca 2022 15:47
Salon - samochody nowe
First, I had ...
... a very unfriendly welcome at the workshop reception. There are some ladies who don't know that they are working in a car shop nor do they have any knowledge about cars or, for that matter, even want to work as receptionist. I had the impression it was my mistake approaching them. Besides, I had a severe problem with my car which could have potentially caused engine failure and still they send me away as such that there's nothing they can do for me. Not even one of the actual mechanics was contacted to look at my case. This is impossible! I will never approach this Renault car centre again and would recommend anybody to avoid too. (Przetłumaczone przez Google) Po pierwsze spotkałem się z bardzo nieprzyjaznym przyjęciem na recepcji warsztatu. Są panie, które nie wiedzą, że pracują w warsztacie samochodowym, nie mają pojęcia o samochodach, a nawet chcą pracować jako recepcjonistki. Miałem wrażenie, że to był mój błąd, że się do nich zbliżyłem. Poza tym miałem poważny problem z moim samochodem, który potencjalnie mógł spowodować awarię silnika, a mimo to odsyłają mnie jako takiego, że nic nie mogą dla mnie zrobić. Nie skontaktowano się nawet z jednym z rzeczywistych mechaników, aby przyjrzeć się mojej sprawie. To jest niemożliwe! Nigdy więcej nie zbliżę się do tego centrum samochodowego Renault i odradzam każdemu, aby tego unikał.
Użytkownik sieci
13 kwietnia 2022 17:53
Salon - samochody nowe
Jedna gwiazdka za ...
... obsługę klienta, a w zasadzie jej brak. Pan siedzący w dziale sprzedaży aut, nawet nie raczył odpowiedzieć dzień dobry. Już nie wspominając o zainteresowaniu klientem. Oferty nie udało nam się poznać...
Użytkownik sieci
6 kwietnia 2022 17:32
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Przyjechali zdiagnozować i naprawić usterkę. Wyskoczył czek. Diagnoza została postawiona bardzo dziwnie, tylko w odniesieniu do tej kontroli. Nic więcej nie było sprawdzane, żadnych hamulców, żadnego układu kierowniczego, nic, co zwykle jest zawarte w pakiecie diagnostycznym. Nie było tanio, około 300 zł. Ale to nie wszystko. Kiedy zaczęli odbierać samochód, na czerwonym tle znaleźli kolejną niespodziankę - wymagany serwis. Nie możesz prowadzić z tym komunikatem. Próbowali nam udowodnić, że tak było, ale dobrze, że na kilka minut przed przyjazdem na stację RENAULT sfotografowaliśmy czek, który widniał na desce rozdzielczej i było jasne, że poza nim nie było żadnych komunikatów. W końcu wezwano elektryka, który usunął wszystkie komunikaty. Nasz rodzimy czek pozostał, ale zaproponowali wymianę całej skrzyni biegów za 25 tysięcy złotych, którą trzeba zamówić we Francji. Byli niezadowoleni z usług na tej stacji paliw. (Wersja oryginalna) Приехали сделать диагностику и исправить неполадку. Выскочил чек. Диагностику сделали очень странную, только того, что касается этого чека. Не проверили больше ничего, ни тормоза, ни рулевое, ничего, что обычно входит в пакет диагностики. Это стоило не дёшево, около 300 злотых. Но это ещё не всё. Когда стали забирать машину, то обнаружили ещё сюрприз на красном фоне - service required. С таким сообщением ездить нельзя. Нам пытались доказать, что так и было, но хорошо, что за несколько минут до приезда на СТО RENAULT мы сфотографировали тот чек, что был на приборной доске и было видно, что кроме него никаких сообщений нет. В конечном итоге вызвали электрика и он снял все сообщения. Наш родной чек так и остался, но предложили поменять целиком коробку передач стоимостью 25 тысяч злотых, которую надо заказывать во Франции. Остались недовольны обслуживанием на этом СТО.
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2022 09:19
Salon - samochody nowe
Very rude and ...
... arrogant sales staff, went to Dacia Długołęka instead excellent service bought a new car. (Przetłumaczone przez Google) Bardzo niemiła i arogancka obsługa sprzedaży, udała się do Daci Długołęka zamiast doskonałej obsługi kupiła nowe auto.