90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
25 sierpnia 2023 23:59
Salon - samochody nowe
niestety, proste rzeczy ...
... przerastaja, samozachwyt pracownikow przeslania rzetelnosc rzemieslnicza, brak wiedzy,brak umiejetnosci, Sasiedzi Motoryzacji. nie potrafia przyznac racji, nie potrafia nic potrafic, fart i sliskosc... bez efektu... a nie, niszczenie mienia od reki...
Użytkownik sieci
26 lipca 2023 23:14
Salon - samochody nowe
Patrząc po ocenach, ...
... to nie jestem wyjątkowy ( Czego dotyczy problem, Opel Combo 2018 rok, pierwsza rejestracja 2019, czyli auto nie nowe, ale i niestare. Korzystam z tego serwisu przez rok, bieżące tematy, filtry, płyny oraz świecąca się lampka silnika/spalin (4 razy w ciągu roku jeździłem czyścić). Przyszedł czas na wymianę filtra DPF, co zostało przez serwis zakomunikowane po kolejnym usuwaniu blędu (już 4). Żeby zamówić część, musiałem czekać 2 tygodnie, później ponad tydzień na umówienie wizyty. Cena 5600, gdzie osoba obsługująca pocieszyła mnie tym, że na insignia kosztuje to 14 000 PLN. W dzień remontu, zamiast zakomunikowanej przez telefon 14:00, było mi powiedziane, że samochodem zajmie się druga zmiana po 17:30 (przy założeniu, że pójdzie bez problemów, ok). *poprosiłem o zwrócenie starego DPF. (nie potrzebuje, ale wolę mieć dowód wymiany) Wieczorem dostaje telefon z serwisu z dwoma złymi wiadomościami. 1) Został zamówiony zły DPF (zły katalog, samochód ma niestandardowy DPF, etc.) Nie będę grzebał w powodzie, wniosek jest taki, że ASO OPLA, nie jest w stanie poprawni zamówić część na OPLA. 2) Nie są w stanie odkręcić czujniki, stąd trzeba zamówić czujniki, katalizator, etc. Przypominam, że auto zarejestrowane w 2019, używane w mieście, stoi w garażu podziemnym. Jakie tego konsekwencje: 1) Nowy DPF, to jakiś inny DPF, który jest droższy. 2) Kolejny czas oczekiwania na nowy DPF (pewnie znów 2 tygodnie). Auto jest na firmę i przez 3 tygodnie co czekałem, musiałem wynajmować zastępcze auto. Teraz znów, suma to 2500 PLN dodatkowego kosztu. 3) Dodatkowe części, które znów jak się domyślacie kosztują sporo. Co z nową ceną: Pan przez telefon powiedział, że nowa cena to 12 000 PLN, jak będę chciał zabrać starą część to 13 500. Cena auta teraz to 70 000 PLN, część rozmiarem z 2 dłonie (nie silnik, nie zawieszenie, nie cały salon samochodu), ma kosztować 18,6% obecnej wartości auta. Jak zapytałem o rabat, to Pan powiedział, że oczywiście w tej sytuacji mogę dostać 1000 PLN rabatu. Tylko pytanie, czemu jak jest to oczywiste, zrobione mi test na frajera, który o to nie zapyta i ten rabat nie poprosi. Podsumowanie: Jak nie szkoda Wam hajsu, to z prostymi rzeczami poradzą, równolegle odchudzając Wasz portfel. Jak z kolei macie coś poważniejszego, to zastanówcie się, czy nie poszukać alternatywy, bo nawet część nie są w stanie zamówić, nie mówiąc o cenach, które są bliskie do wkładu własnego pod leasing prostego auta. Jak kiedyś powiedział mój kolega (pracujący dla tego koncernu), ten koncern za dużo nie zarabia na autach, głównie na frajerach, dla których te auta serwisuje. Zrozumiałem, o co mu chodziło.
Użytkownik sieci
18 lipca 2023 21:02
Salon - samochody nowe
Kierowca 4 raz ...
... przyjechał na naprawę serwisową (rozłącza tempomat i prawdopodobnie trzeba przepalić DPFa). Pomijając to, że mechanicy z tego serwisu i tak nie mają pojęcia o robocie i pewnie nie dojdą jaka jest usterka, to jeszcze na dzisiaj umówili się na serwis, kierowca przyjechał, a oni olali temat bo nie mają wolnego podnośnika. To po co się umawiać na konkretny termin? Serwis porażka, a ja tylko natraciłem czasu i pieniędzy na paliwo, żeby korzystać z wątpliwej usługi tych partaczy. Tu jedna gwiazdka to jest dla nich za dużo.
Użytkownik sieci
7 czerwca 2023 08:52
Salon - samochody nowe
2 młodych Panów ...
... którzy obsługują foty totalnie mają wywalone na klientów, oddając samochody na regularne serwisy nie serwisują samochodów w ogóle, pomijając fakt ze nie są wymienione żadne filtry, itp rzeczy, samochód wjeżdża i wyjeżdża po pół godziny a mówiąc ze stuka mi coś w zawieszeniu pan powiedział ze wpadł kamień…. Oby szybciej tylko pozbyć się klienta i oddać klucze, wstawiałem auto do innego autoryzowanego serwisu w Warszawie, osoba która go przyjmowała była w szoku ze podczas ostatnich 3 lat serwisów żadne części które się zużywają nie były wymieniane, złapał się za głowę, nie polecam udawać się z autem flotowym
Użytkownik sieci
24 maja 2023 12:40
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam. ...
... W ramach coroczenego przegladu wymieniono mi filtr kabinowy i dokonano dezynfercji klimatyzacji ( + kilka innych rzeczy). Nastepnego dnia okazalo sie ze nawiew i klimatyzacja przestaly zupelnie dzialac. Po sprawdzeniu przestrzeni za schowkiem gdzie zamontowany jest filrt okazalo sie ze jedna z wtyczek jest wypieta ktora wlasnie jest odpowiedzialna za nawiew i klimatyzacje. Mozna by pomyslec ze ktos po prostu zapomnial jej podlaczyc po wymianie filtra tyle tylko ze odlaczenie jej wcale nie jest konieczne do wymiany !! W najlepszym wypadku jest to zwykla niekompetencja a w najgorszym proba naciagniecia na dodatkowa naprawe
Użytkownik sieci
12 maja 2023 16:22
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 września 2022 12:00
Salon - samochody nowe
Bardzo nie polecam. ...
... Panowie w serwisie nie znają się na swojej pracy, nie są w stanie zdiagnozować przyczyn problemu. Np. przyjechałem z awaria przeniesienia napędu - mechaniczne zerwanie półosi) a panowie powiedzieli, że do wymiany jest silnik elektryczny wraz z osią (koszt bagatela ok. 50 tys netto), nikt nawet nie podjął próby weryfikacji co się stało. Dodatkowo, Pan z serwisu próbował mnie przekonać, że wymiana software'u za kilkaset zł jest konieczna i może rozwiązać problem. Skasowali mnie za podpięcie komputera potwierdzili, że tylny napęd jest uszkodzony (komunikat z tą informacją wyświetlał się na wyświetlaczu) i stwierdzili, że skoro nie chce zapłacić za wymianę software'u w silniku, to nie są w stanie dalszej diagnozy prowadzić.. W innym ASO wymieniono półoś i samochód naprawiony, żadnego software'u nie trzeba było wymieniać, bo z silnikiem wszystko było OK
Użytkownik sieci
27 maja 2022 14:13
Salon - samochody nowe
Wyjątkowo niesympatyczna i ...
... niekompetentna obsługa - omijać szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
5 marca 2022 18:06
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Wszystkie samochody są zamknięte „z powodu sytuacji związanej z pandemią”. Personel nie jest zainteresowany potencjalnymi klientami. Po prostu pozwól im spać, idź odebrać samochód gdzie indziej. (Wersja oryginalna) All the cars are closed „because of the pandemic situation”. The staff is not interested in potential customers. Just let them sleep, go pick your car elsewhere.
Użytkownik sieci
24 lutego 2022 15:00
Salon - samochody nowe
Panowie z klapkami ...
... na oczach i uszach. Nie słuchają co się do nich mówi Nie polecam.
Użytkownik sieci
4 lutego 2022 19:25
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Nie zasługują nawet na 1 gwiazdkę. W recepcji umówili się na 04.02.2022 jednak w momencie umawiania nie było elektryka w serwisie i mają tylko jedno słowo "No i co z tego, przepraszamy". Jeśli chcesz umówić się z nimi na spotkanie, po prostu go nie przyjmuj. Dzięki (Wersja oryginalna) They even do not deserve 1 star. At reception, they have made an appointment for 04.02.2022, however at the time of appointment, no electrician was in the service and they have only one word "So what, we are sorry". If you want to take an appointment from them, simply do not take it. Thanks
Użytkownik sieci
22 stycznia 2022 11:50
Salon - samochody nowe
Jeden pracownik serwisu ...
... który ma przerwę obiadowa wiec czekam na odbiór auta a klientów juz 3 czeka tak tu pracuje serwis. Naprawa gwarwcyjna to min tydzien nawet jak części sa szybko. Mial byc gotowy w piatek ale zapomnieli zadzownic wiec kolejny dzień mija... Masz gwarancje na 5 lat to będziesz z niej korzystać bez ùśmiechu który robił sprzedawca jak auto sprzedawał.
Użytkownik sieci
20 stycznia 2022 16:32
Salon - samochody nowe
ASO w którym ...
... przy uszkodzeniu czujnika ciśnienia w oponie próbowali zbyć mnie dopompowaniem powietrza. Za pierwszym razem pomyślałem OK, mają swoje procedury, wyjechałem i od razu zapaliła się dioda awarii czujnika, zgłosiłem się ponownie i na drugi dzień było naprawione. Nikt przez telefon nie był w stanie powiedzieć mi co zostało naprawione, ale 'będzie Pan zadowolony', na miejscu Pan z obsługi z uśmiechem próbował wręczyć mi kluczyki jednak najpierw chciałem uzyskać info co zostało naprawione, okazało się, że ponownie napompowano koło :(. Nie odebrałem, wyraziłem nieoględnie swoją opinię i na drugi dzień czujka była wymieniona i problem zniknął. Miesiąc po zakupie auta - przestało przełączać się na gaz i znowo AutoWola, naprawa 2 tysiące ponieważ tankuje pan na niewlaściwej stacji benzynowej (po miesiącu i tankowaniu na Shell i Orlen), nie wyrazilem zgody i zażądałem naprawy na gwarancji chyba, że mają badania paliwa na stacji, na której tankowałem potwierdzające słabe parametry gazu + listę rekomendowanych stacji. Otóż nie mieli i naprawili na gwarancji. Ale warto pytać może kogoś uda się naciąć.
Użytkownik sieci
15 grudnia 2021 09:46
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 grudnia 2021 18:41
Salon - samochody nowe
Mój Opel Astra ...
... przez ostatnie 14 miesięcy stał tam 10% czasu eksploatacji. Ostatnio wstawiłem go z tą samą usterką (czwarty raz) w dniu 2021-12-02. Jest 2021-12-12 i... samochód wciąż stoi unieruchomiony pod chmurką z czapą śniegu, niezdiagnozowany, nienaprawiony. Jeszcze z tydzień pojeżdżę ZDM i chyba czas do sądu.
Użytkownik sieci
30 września 2021 07:46
Salon - samochody nowe
Nie polecam nikomu ...
... nawet nie chcieli rozmawiać o Vivaro sprzedawca twierdzi że nie ma samochodów i nie chciał pokazać nawet demonstracyjnego . Trzeba było mocno naciskać.
Użytkownik sieci
26 lipca 2021 11:19
Salon - samochody nowe
Usługę warsztatu samochodowego ...
... radzę omijać szerokim łukiem, a i korzystanie z napraw gwarancyjnych rekomenduje mocno przemyśleć u tego Dealera; każda z moich trzech dotychczasowych wizyt naprawy, kończyła się wprowadzeniem nowej usterki do samochodu; - wymiana modułu lampy LED zakończona jej rozszczelnieniem, - wymiana deski rozdzielczej zakończona głębokimi zadrapaniami obicia drzwi kierowcy, - uzupełnienie oleju o nadmiarową wartość zakończone jego wyciekiem - usunięcie drgań modułu HUD, zakończone jego rozwarstwieniem. Podsumowując, partactwo do potęgi n.
Użytkownik sieci
15 czerwca 2021 22:40
Salon - samochody nowe
Niestety jakość obsługi ...
... nadal spada, a ceny rosną. To już nie ten serwis kiedy zdobył tytuł dealera roku. Byłem niedawno i kolejny raz nie jestem zadowolony. Generalnie odczucie mam takie, że chcą jak najszybciej wypchnąć auto i najlepiej nie zadawać im żadnych pytań. Nie dają feedbacku o samochodzie. Do tego jak wydawali mi samochód, to nawet nie zdjęli folii z fotela kierowcy.. sam musiałem ściągać i wywalać do kosza. Przy kolejnym pojadę do innego serwisu opla albo skorzystam z jakiegoś niezależnego serwisu. Popracujcie nad obsługą Klienta i lepszym informowaniem o stanie auta. I nie zapominajcie o umyciu auta.
Użytkownik sieci
19 marca 2021 10:39
Salon - samochody nowe
To pełna porażka. ...
... 200zl za to ze patrzyli na mój samochód na podnośniku, ze by powiedzieć wycieka olej z pod uszczelek , po tym jak ja mówiłem ze wycieka z pod uszczelek bo jest za wysokie ciśnienie!!! Ze mnie nie interesuję uszczelki ja i tak wiem skąd wycieka, ale z jakiego powodu wycieka olej?! Dalej mówi mi fachowca ze przyjdzie inny master zapłacisz 500zl on ci powie co da jak! Moja opinia - ominąć!
Użytkownik sieci
4 lutego 2021 09:18
Salon - samochody nowe
Bardzo niski poziom ...
... obsługi klienta. Kolejki. Nie rozwiązano problemu z autem.