76%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
1 lutego 2023 13:41
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Kolejka ...
... do przyjecia do serwisu, obsluguje jedna osoba, drugi Pan sobie siedzi i grzebie w papierach... Parkingu caly zastawiony.
Użytkownik sieci
27 stycznia 2023 07:28
Salon - samochody nowe
Nie mogę polecić ...
... warsztatu Kia w którym nie potrafią poprawnie wymienić olej silnikowy. Rozumiem być może stosujecie logiki "im więcej tym lepiej" ale nie z olejem silnikowym, które mi wlali więcej niż na 7 mm od dopuszczalnej maksymalnej normy. Ok, przyznali ten błąd, poprawili ten błąd. Ale na następny dzień przy sprawdzaniu poziomu oleju i tak był powyżej maksymalnej normy na 1-2 mm + po przejechaniu 5000 km po wymianie, olej już był czarny. Musicie ponownie przeszkolić swoich mechaników, bo jeśli nie poradzili sobie z wymianą oleju, to co już gadać o jakichś innych dużych naprawach. Słaba obsługa klienta, słaby serwis naprawczy. Samochód Kia Niro
Użytkownik sieci
31 grudnia 2022 15:06
Salon - samochody nowe
naprawy gwarancyjne i ...
... poprzedzające je weryfikacje pozostawiają wiele do życzenia. Za każdym razem kiedy zgłaszałem sie w takim temacie była to ewidentna usterka i niedomaganie auta a niestety mimo to trzy razy odprawiono mnie z kwitkiem. Pierwszy raz miał miejsce kiedy zgłosiłem sie z awaria czujników parkowania kiedy to stwierdzono po odprysku na lakierze że na pewno jest mechanicznie uszkodzony a do weryfikacji trzeba ściągać cały zderzak (za co chciano policzyć kilka roboczogodzin elektryka) co sie okazało nieprawda bo po popryskaniu preparatem do styków wszystko wróciło do normy. Wtedy proponowano mi odpłatna wymianę za kilkaset zł. Drugi raz kiedy byłem na przeglądzie zgłosiłem ze auto szarpie przy dynamicznym ruszaniu to wtedy odpłatnie wymieniono mi świece 30 tys km wcześniej niż zalecal producent a problem tylko nieznacznie sie zmniejszył i nadal nie jest to płynna praca. Ostatnio kiedy przyjechałem do serwisu z problemem utraty mocy, która ustępowała tylko po ponownym odpaleniu auta stwierdzono ze nic nie ma w błędach i skoro usterka pojawia się co jakiś czas to mam dalej jeździć i obserwować… Na gwarancji udało mi sie wymienić zamek drzwi, który uniemożliwiał dostanie sie do auta mimo otwarcia go z pilota oraz dwa ograniczniki drzwi które głośno strzelały a czas oczekiwania to kolejna historia bo nawet z tak drobnymi częściami oczekiwano na akceptację centrali. Wszystko to składa sie na bardzo przeciętny obraz i powoduje ze myśle o odejściu od tej marki a jest w czym wybierać bo w przedziale ponad 200 tys konkurencja nie spi.
Użytkownik sieci
17 grudnia 2022 17:51
Salon - samochody nowe
Kiepska komunikacja. Bałagan ...
... na stanie, nikt nic nie wie o stanie zamówienia, trzeba dzwonic i samemu monitorować. Komuno wróć
Użytkownik sieci
30 listopada 2022 17:58
Salon - samochody nowe
Bardzo dobra obsługa ...
... klienta, wszystko sprawnie. Polecam :) Edycja 2022 rok: Niestety w salonie są nowi pracownicy, chodzi o panów po prawej stronie od wejścia, którzy zajmują się przyjęciami do serwisu. Panowie siedzą i nic nie robią, a niestety ja musiałam czekać ponad 30 minut od mojej wizyty na obsługę. Jeden z nich powiedział nawet „im więcej się pytacie państwo o obsługę, tym dłużej poczekacie" - nie jest to ich łaska, że mnie obsługują. Nie ma już tego pana, który obsługiwał wcześniej. Koniec końców żaden z tych dwóch nie pofatygował się, dlatego obsłużył mnie Pan Andrzej - tutaj wszystko sprawnie. Dodatkowo nie zaproponowano nic ciepłego do picia. Ogólny brak szacunku do czasu klientów. I tak to był już mój ostatni przegląd w tym salonie i wykonałam go tylko ze względu na gwarancję.
Użytkownik sieci
14 października 2022 14:32
Salon - samochody nowe
W dniu dzisiejszym ...
... 14.10.2022r Odwiedziliśmy salon Kia z myślą zakupu Kia sportage. Oglądnęliśmy wzdłuż i w szerz interesujący nas model, zwiedziliśmy cały salon oglądając pozostałe modele. Niestety ze strony obsługi klienta spotkaliśmy się z totalnym brakiem zainteresowania naszą osobą, więc postanowilismy wyjść i pojechać do konkurencji.
Użytkownik sieci
17 września 2022 09:07
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 września 2022 07:43
Salon - samochody nowe
pracownik wydarł się ...
... na mnie nie miłym tonem przed salonem
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2022 08:38
Salon - samochody nowe
Część wizyt mogę ...
... zaliczyć do naprawdę udanych, część nie. Niestety czasami ciężko o otrzymanie konkretnej informacji co zostało sprawdzone i w jakim jest stanie. Edit: jest jeden Pan, który nie potrafi odpowiedzieć co zostało zrobione z samochodem, nie słucha co się do niego mówi, a na prośbę o potwierdzenie na piśmie co zostało wykonane powiedział „to przecież mówię”. A dzisiaj rano przejeżdżałem obok i postanowiłam umówić się na przegląd i wymianę hamulców niestety trafiłam właśnie na tego Pana, który powiedział ze muszę dzwonić. To mówię, ze ciężko jest się dodzwonić i skoro jestem to chciałabym to zrobić na miejscu - odpowiedział ze wszyscy są u góry i koniec dyskusji…
Użytkownik sieci
12 lipca 2022 10:11
Salon - samochody nowe
Niestety byłem zmuszony ...
... do czekania na infolinia 2,5 h by finalnie się nie dodzwonić. Nie polecam
Użytkownik sieci
26 kwietnia 2022 18:20
Salon - samochody nowe
W tym serwisie ...
... klient jest traktowany jak intruz, który przeszkadza obsłudze.
Użytkownik sieci
12 kwietnia 2022 15:28
Salon - samochody nowe
Moja opinia będzie ...
... na temat serwisu KIA na ul. Klimeckiego w Krakowie. Do czasu wyjechania nowym autem z salonu było wszystko pięknie i super. Ostatnio jednak auto, które użytkuję, czyli Kia Optima 2019 r. uległo awarii skrzyni biegów. Samochód od dwóch tygodni znajduje się w „naprawie”, jednak po kilkunastokrotnej próbie skontaktowania się z Panem Doradcą odpowiedzialnym za prowadzenie sprawy dowiedziałem się, że auto wjechało na serwis dopiero w ubiegły czwartek. Zero kontaktu ze strony Pana Doradcy, recepcji, infolinii. Przełączanie z telefonu na telefon. Potem oddzwania Asystentka Serwisu z informacją, że auto prawdopodobnie jest naprawione i czeka na odbiór, ale po osobistej wizycie w dzisiejszym dniu w serwisie dowiaduję się, że nie mogę odebrać naprawionego auta, ponieważ serwis czeka na decyzję Centrali Kia, czy uznają gwarancję czy jednak nie. Rozumiem procedury itp, ale takiego olewania klienta i podawania informacji przez niekompetentnych pracowników nie spodziewałem sięi nie doświadczyłem nigdzie indziej. Nie polecam.
Użytkownik sieci
10 kwietnia 2022 14:05
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 grudnia 2021 09:30
Salon - samochody nowe
W serwisie nie ...
... ma zwyczaju uzupełniana książki serwisowej (jest w schowku podczas serwisu), w związku z czym nie ma możliwości sprawdzenia przy jakim dokładnie przebiegu/w jakim terminie samochód powinien ponownie trafić do serwisu. Podawane są nieprawdziwe informacje o dopuszczalnym możliwym przekroczeniu kilometrów przed kolejnym przeglądem.
Użytkownik sieci
6 listopada 2021 07:35
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu, ...
... najgorsze podejście do tematu z jakim się spotkałem, a naprawdę miałem do czynienia dużo z innymi serwisami. Dziekuje Panu pod krawatem za próbę wyłudzenia pieniędzy za naprawę auta które jest na gwarancji, a auto ma rok. Za to można stracić status Autoryzowanego serwisu, sprawa zgłoszona do Kia Polska. Niech Pan Filipowicz wyślę swoich pseudo specjalistów od serwisu na jakieś dodatkowe szkolenie, macie obowiązek takie naprawy gwarancyjne wykonać bezpłatnie. Jak Pan pod krawatem powiedział proszę jechać tam gdzie był wykonywany przegląd. Jako klient i użytkownik marki KIA mam prawo wybierać serwis który mi się podoba, a wy macie obowiązek to wykonać, ale na szczęście daliście mi powód abym was omijał szerokim łukiem. WIĘC NIE POLECAM, OMIJAC Z DALA JAK SIĘ DA.
Użytkownik sieci
2 września 2021 15:55
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2021 08:08
Salon - samochody nowe
Byłem zobaczyłem, nikt ...
... do mnie nie podszedł, wyszedłem. Wybór padł na salon Nissan tuż obok. Skutecznie.
Użytkownik sieci
24 lipca 2021 09:47
Salon - samochody nowe
Obsługa bardzo miła, ...
... aczkolwiek jak ktoś wspomniał niżej niesłowna. Jakiś czas temu szukałem samochodu dostępnego od ręki i doradca w RM Filipowicz zaproponował jeden egzemplarz, który lekko przekraczał założony przeze mnie budżet. Po przemyśleniu sprawy zadzwoniłem z ofertą o 5% niższą niż zaproponowana przez doradcę i liczyłem na jakieś dalsze przepychanki aby się w końcu cenowo spotkać, ale nikt już nigdy do mnie nie zadzwonił z kontrofertą. Kilka tygodni po tej sytuacji wróciłem do tematu kupna samochodu. Fizycznie pojechałem do salonu i poprosiłem o sklejenie maila z podsumowaniem oferty sprzedaży dwóch rożnych wersji modelu (przed i po liftingu) aby mieć nad czym się zastanowić. Chodziło mi o informacje o cenie zaproponowanej przez salon, czasie oczekiwania na dostawę, kosztach ubezpieczenia gdybym ubezpieczał samochód przez salon etc. Doradca wziął mojego maila, powiedział, że już się za to zabiera, a tymczasem mija już kolejny dzień bez odzewu i obstawiam, że powtórzy się sytuacja z góry. Podsumowując - szkoda czasu. Jeżeli na etapie sprzedaży (na którym teoretycznie najbardziej zależy salonowi) jest taki problem z kontaktem to boję się co by było gdyby samochód okazał się wadliwy i trzeba by było go reklamować.
Użytkownik sieci
23 lipca 2021 10:32
Salon - samochody nowe
Totalna porażka. Kompletnie niesłowny personel.
Użytkownik sieci
25 czerwca 2021 11:22
Salon - samochody nowe
Ocena nie związana ...
... z salonem, a z samym podejściem pracownika do człowieka. Zepsuło mi się auto przy salonie, samochód pozostał na parkingu. Z rana przyjechałem zapytać o możliwość pozostawienia auto do wieczora, gdy mechanik będzie miał miejsce na swoim placu na przyjęcie auta. Odpowiedź typowego 'Mirka', jeżeli za 2h nie zabiorę auta to wzywają lawetę. Dziękuję starszy Panie w garniturze.