93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
6 marca 2024 11:55
Salon - samochody nowe
Drugi kontakt z ...
... salonem i już ostatni. Kilka miesięcy temu prosił o wycenę z opcją jazdy próbnej. Po 2 tygodniach czekania sam zadzwoniłem do salonu i po kilku minutach rozmowy odebrałem, iż sprzedawca nie jest zainteresowany współpracą przy zakupie auta. Dałem szansę w ostatnią sobotę. Przyjechałem osobiście, porozglądałem się po salonie, wsiadłem do aut, które mnie interesowały i... ? Nic. Sprzedawca wolał podejść do klientów świeżo wchodzących do salonu niż podejść do człowieka, który był zainteresowany autem. Stanąłem kilka chwil spojrzał na mnie i poszedł. Jakość obsługi równa zero. Polecam wizytę w salonie Nissana oddalonego o kilometr i sprawdzenie jakości obsługi, bo dzięki wam mają klienta na nowego Qashhaia zamiast Niro.
Użytkownik sieci
29 grudnia 2023 08:16
Salon - samochody nowe
Uważajcie na ten ...
... serwis. Nie zlecajcie tam żadnych napraw ani przeglądów nowych aut. Poziom niekompetencji naprawdę wysoki. Dodatkowo ceny usług bywają 4-krotnievwyzsze niż w innych autoryzowanych serwisach. Dlatego ostrzegam wszystkich przed korzystaniem z usług Landcar.
Użytkownik sieci
22 grudnia 2023 16:23
Salon - samochody nowe
Kompetencje kierownika serwisu ...
... są na zerowym poziomie. Od 2tygodni proszę o wydanie decyzji w sprawie wymiany akumulatora w samochodzie na gwarancji. Brak jakiegokolwiek odzewu, potrafią tylko spławiać klienta. Nie polecam
Użytkownik sieci
21 grudnia 2023 13:54
Salon - samochody nowe
Serwis nie chce ...
... uznać gwarancji na zepsuty termostat tłumacząc, że przyczyną jest spóźniony jeden termin na wymianę oleju przez poprzedniego właściciela auta, cyrk. Do tego problem był zgłaszany i występował zaraz po zakupie auta, serwis bagatelizował sprawę. Odradzam.
Użytkownik sieci
11 listopada 2023 10:25
Salon - samochody nowe
Po zadowoleniu z ...
... zakupionego tam całkiem sprawnego samochodu przy jego sprzedaży przyszło ogromne zdziwienie... Sprawdzajcie samochody bardzo dokładnie, BARDZO, bo można się mega zdziwić... A wydawałoby się, że u autoryzowanego dealera nie powinno być aż TAKICH niespodzianek... A tu rozczarowanie, gdyż obsługa albo sama była nieświadoma co sprzedaje, co świadczy o braku profesjonalizmu, albo celowo ukryła informacje o faktycznym stanie auta. Niestety, gdy auto było kupowane, nie było jeszcze zaawansowanego systemu sprawdzania historii, bo nigdy bysmy go nie kupili...
Użytkownik sieci
6 listopada 2023 12:02
Salon - samochody nowe
Usługa lakiernicza kompletnie ...
... nie do przyjęcia - brak woli naprawy błędu. Wprowadzanie w błąd jeżeli chodzi o cenę przy odkupie samochodu - praktyki jak z typowych komisów. Nie polecam
Użytkownik sieci
3 października 2023 10:28
Salon - samochody nowe
Salon mały. Oferta ...
... standardowa. Kawa średnia, mleka brak 🤣 Panowie z serwisu opryskliwi i zorjentowani bardzo miernie co do tego co mają serwisować (oczywiście olej i filtry wymienia ) ale jeśli jest grubszy problem to już spychologia. Kolejna wizyta i kolejne rozczarowanie nigdy więcej Landcar! I raczej nigdy kolejnego samochodu KIA!
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2023 08:49
Salon - samochody nowe
Mieszane uczucia. Robienie ...
... odprysków na zderzaku i zaczepów przez tydzień. Auto zastępcze strasznie biedne w środku + o wątpliwie przyjemnym zapachu. Swój samochód oddałem w pt, do odbioru był w przyszły piątek z taką pierdołą. Co wiecej: Pani zadzwoniła do mnie w piątek o 15:15, że auto jest do odbioru dzisiaj DO GODZINY 16... Po czym po przyjeździe na miejsce dowiedziałem się od Pana zajmującego sie autami zastępczymi, że auto było do odbioru od czwartku od 8 rano... Pytałem również o koszt naprawy (naprawa z OC sprawcy) - Pani nie potrafila mi udzielić informacji. Obiecała wysłać wszystko mailem następnego dnia - minął tydzień, zero info.
Użytkownik sieci
19 czerwca 2023 11:21
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
20 lutego 2023 11:36
Salon - samochody nowe
Drugi kontakt z ...
... salonem i już ostatni. Kilka miesięcy temu prosił o wycenę z opcją jazdy próbnej. Po 2 tygodniach ciąży sam zadzwoniłem do salonu i po kilku minutach rozmowy odebrałem, iż sprzedawca nie jest zainteresowany współpracą przy zakupie auta. Dałem szansę w ostatnią sobotę. Przyjechałem osobiście, porozglądałem się po salonie, wsiadłem do aut, które mnie interesowały i... ? Nic. Sprzedawca wolał podejść do klientów świeżo wchodzących do salonu niż podejść do człowieka, który był zainteresowany autem. Stanąłem kilka chwil spojrzał na mnie i poszedł. Jakość obsługi równa zero. Polecam wizytę w salonie Nissana oddalonego o kilometr i sprawdzenie jakości obsługi, bo dzięki wam mają klienta na nowego Qashhaia zamiast Niro.
Użytkownik sieci
9 stycznia 2023 11:22
Salon - samochody nowe
Nie polecam z całego serca.
Użytkownik sieci
22 października 2022 13:45
Salon - samochody nowe
Pracownicy działu obsługi ...
... klienta mają dużo pracy przed sobą. Kiedy zwróciłem, w dosyć dobitny sposób, uwagę, żeby nie parkować na trawniku przy ul. Rzgowskiej i nie jeździć po chodniku i drodze dla rowerów, jeden z pracowników z obsługi klienta użył wobec mnie powszechnie uznawanego za wulgarne słowa na „j”. Prezes obiecał mi przeprosiny na piśmie, do odbioru wraz z autem po jego przeglądzie tego samego dnia w godzinach popołudniowych. Auto było, przeprosin niestety się nie doczekałem. Czekam na jego ruch, firma ma mój numer telefonu. Już pominę różne wycieczki polityczne i insynuowanie przez pracownika, który, jeśli się nie mylę, obsługiwał mnie jakiś kwadrans wcześniej, popierania tej czy innej opcji politycznej. Zdecydowanie nie na miejscu. Przynajmniej mechanicy zachowywali się rozsądnie i zgodzili się, że nie powinno być jeżdżenia tutaj i starali się działać deeskalacyjnie. PS Przeprosiny przyszły, w poniedziałek po zdarzeniu.
Użytkownik sieci
18 października 2022 13:12
Salon - samochody nowe
Likwidacja szkody z ...
... landcar bardzo mnie rozczarowała, zero zaangażowania z ich strony, sam poczatek już mnie zniechęcił firma zrobila niepełny kosztorys i wysłał do ubezpieczalni, bo Pan zajmujący się tym nie zauważył więcej szkód mimo że były one wymienione w oświadczeniu zdarzenia, dalsza rozmowa z Panią prowadząca moją sprawę sprawiła ze zrezygnowalem z ich usług, o to co może zaoferować lancar : ile da ubezpieczalnia sprawcy za tyle będziemy robić, a jak sie nie podoba to zawsze można założyć sprawę w sądzie. Nawet trochę się nie wysila żeby od ubezpieczyciela wziąsc tyle aby doprowadzić auto do stanu z przed kolizji na oryginalnych częściach. Nie tak wyobrażałem sobie współprace, jednak najlepiej samemu załatwiać takie sprawy niż przez pośredników.
Użytkownik sieci
11 października 2022 20:35
Salon - samochody nowe
Omijać to miejsce ...
... !! Nie polecam !! Auto do odbioru oczywiście nie przygotowane i nie sprawdzone plastyki porysowane ! Salon problemu nie widzi kręcenie jak się da ! Zostałam bez auta !! Podróż na daremno mój czas i pieniądze ! Nie polecam, kręcenie, Masakra. Omijajcie!
Użytkownik sieci
11 września 2022 08:58
Salon - samochody nowe
Nie polecam, anulowanie ...
... zamówień, kręcenie, zmiana cen w trakcie. Masakra. Omijajcie!
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2022 17:58
Salon - samochody nowe
Jedna gwiazdka za ...
... uprzejmość i to na tyle .Diagnoza powierzchowna i nie trafna . Chodzi o filtr DPF w kia soul który się wypala co 70 km co za tym idzie potężne spalanie paliwa podwyższony poziom oleju w silniku itp. Serwisanci po diagnozie komputerowej stwierdzili zapchanie filtra DPF i polecili wypalenie go na autostradzie lub przez komputer. Obie opcje zostały zastosowane DPF się wypalił po czym bardzo szybko się ponownie zapycha nikt w serwisie nie wpadł na pomysł sprawdzenia dlaczego się tak dzieje. Po kontakcie z serwisem oczywiście w bardzo miły sposób zaproponowano mi kolejna wizytę na diagnozę problemu oczywiście odpłatnie.Warsztat do którego się udałem zdiagnozował od razu problem z pompowtryskami . Podsumowując współpracę z serwisem Landcar KIA jestem rozczarowany skutecznością działania.
Użytkownik sieci
14 czerwca 2022 10:35
Salon - samochody nowe
Omijać to miejsce!!! ...
... Po ostatnim rocznym przeglądzie przy uzupełnianiu płynu do spryskiwaczy zauważyłem, że pokrywa od skrzynki z bezpiecznikami i całą elektryką jest nie założona i leżała z boku. Takie coś nie powinno mieć miejsca w niby serwisie. Serwis nie odbiera telefonów ani nie oddzwania.
Użytkownik sieci
7 marca 2022 14:07
Salon - samochody nowe
Salon zupełnie niepoważnie ...
... podchodzi do klientów. Auto zaliczkowane, leasing wyliczony, nowy pracownik zatrudniony aż tu nagle…sorry ale nie sprzedajemy. Nic w zamian, pełen luz, co tam inni. Mieliśmy inne auta na oku, które w międzyczasie się sprzedały albo podrożały!!! (cóż takie czasy) wybraliśmy te. Poświeciliśmy czas i energię a dostaliśmy NIC. Wstyd! Ale tak to jest, jak się auta same sprzedają. Poczekamy na inne czasy, Ci traktujący klientów w ten sposób, znikną z rynku.
Użytkownik sieci
4 grudnia 2021 11:09
Salon - samochody nowe
Pacjent Kia Ceed ...
... 2020 r. 1.4 turbo Obsługa serwisu masakra nie polecam . Pan zdzwiony, że klient przychodzi z reklamacją rocznego auta , gdzie jest wyciek płynu hamulcowego . Podejście obsługi na poziomie warsztatu samochodowego a nie Autoryzowanej Stacji Obsługi. Wazniejsza była papierowa książeczka niż pomoc klientowi który jeździ rocznym autem na gwarancji . W innej Autoryzowanej Stacji nie mieli problemu i nie potrzebowali tej cudownej papierowej książeczki o którą Pan tak prosił bo nie mogl auta przyjąć na serwis . Niektóre podejście mnie zadziwia , nie jest to pukający łącznik a hamulce bezpieczeństwo Nas wszystkich! Nie polecam!!! Podejście Podejście klienta na poziomie zerowym !!!
Użytkownik sieci
23 września 2021 20:36
Salon - samochody nowe
nie polecam zawiodłem ...
... sie dobrze że jest w Łodzi jeszcze jeden diler kia i tam zakup udany sorry ale powinni was zamknąć