91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
22 czerwca 2023 12:15
Salon - samochody nowe
Dzwonimi i pytamy ...
... czy można dostarczyć auto na 3 przed godziną ustalonego przeglądu, odpowiedź brzmi "tak oczywiście" Na miejscu okazuje się że jednak nie i 3 godziny spędzone w korkch.
Użytkownik sieci
21 czerwca 2023 07:22
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 kwietnia 2023 19:05
Salon - samochody nowe
Zupelny brak zainteresowania ...
... klientem. Dodatkowo samochody w salonie są zamknięte. Musiałem poprosić siedzącą przy biurku panią sprzedawczynię (rozmawiającą z drugim panem sprzedawcą) o otwarcie samochodu. Pani totalnie bez żadnych emocji otworzyła auto, wsiadłem, wysiadłem, pani je zamknęła i bez słowa wróciła do dalszej rozmowy z kolegą. Ani be, ani me. Nie wiem czy te czasy tak rozpuściły sprzedawców czy kiepskie prowizje od sprzedaży, ale pracując w bankowości nie wyobrażam sobie takiego podejścia do klienta. Samochód kupiłem w salonie innej marki.
Użytkownik sieci
2 kwietnia 2023 09:04
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 marca 2023 13:26
Salon - samochody nowe
"Gwarancja? Jaka gwarancja? ...
... Pan spojrzy na tarcze nie ma gwarancji"... przy 35T przebiegu odmawiają naprawy. Nawet nie zaglądając do skrzyni. 2,2T PLN za wymianę tarcz? Tarcze 200PLN. Dla kontrastu w MK Centrum wymieniono docisk, uszczelniacz wałka sprzęgłowego (olej wyciekał na tarcze) i tarcze w ramach gwarancji. Miło i sprawnie... "Dziękuję" panom z serwisu Marvela. Trzech serwisantów nie widziało problemu, czwarty widział, ale chciał mnie naciągnąć na 2,2 tysiąca. Cwaniakowanie? Po co?
Użytkownik sieci
25 listopada 2022 17:54
Salon - samochody nowe
U mnie brak ...
... euforii cztery dni i nikt w firmie nie potrafi naprawić sugestie żeby zabrać samochód oddają w częściach wręcz donoszą na lawetę wszystko wytłumaczone tym że tucson jest stary a inny prawdziwy mechanik potrzebował na naprawę dobę. Życzę firmie Marvel sukcesów
Użytkownik sieci
18 października 2022 22:47
Salon - samochody nowe
Po serwisie stało gorzej
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2022 19:42
Salon - samochody nowe
Oddałam auto do ...
... lakierni. W dniu odbioru okazało się że wszystkie ustawienia które miałam w samochodzie są poprzestawiane. Nie wiem po co ktoś pozmieniał ustawienia bo serwis miał tylko pomalować drzwi. Na moją skargę dowiedziałam się ze nikt przy aucie nie majstrował i to niemożliwe że jest coś poprzestawiane. Dodam ze zmiany wymagały naprawdę dokładnego przegrzebania systemu samochodu a nie tylko wciśniecia przycisku. Szkoda że nie zrobiłam zdjecia licznika bo może auto rownież gdzies jeżdziło. Teraz muszę znów jechać do serwisu BMW aby ponownie poustawiać moje parametry a nie mam na to czasu. Na plus mogę zaliczyć tylko szybką usługę lakierniczą
Użytkownik sieci
30 czerwca 2022 13:27
Salon - samochody nowe
Kiepska obsługa
Użytkownik sieci
28 czerwca 2022 11:03
Salon - samochody nowe
nie dobrzy pracownicy nie potrafią rozmawiać z klientami
Użytkownik sieci
8 marca 2022 08:39
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 lutego 2022 18:28
Salon - samochody nowe
Wchodząc do pustego ...
... salonu muszę sam się dopytywać o sprzedawcę. Jak już konsultantka podeszła to odniosłem wrażenie, że przeszkadzam w ważniejszych zajęciach. Moja pierwsza i ostatnia wizyta w tym salonie. Ps. Może warto wysłać konsultantów na szkolenie do salonów telefonii komórkowej by mogli zobaczyć jak wygląda miła obsługa klienta? Ps. Łatwo sprawdzić, oglądaliśmy 2x SUV. Dodam, że serwisowalem w Waszym salonie obok moje Sorento i tam było zdecydowanie milej.
Użytkownik sieci
29 stycznia 2022 11:55
Salon - samochody nowe
Masakra
Użytkownik sieci
10 listopada 2021 16:54
Salon - samochody nowe
Serwis w tym ...
... miejscu to jest jakaś kompletna kpina i katastrofa. 2 tygodnie auto czeka na podjęcie jakiejkolwiek decyzji co do naprawy gwarancyjnej, zero kontaktu, po interwencji okazuje się tego samego dnia, ze jednak decyzja jest i auto do odbioru za tydzień. Tydzień mija, kontaktu oczywiście brak. Telefonicznie dowiaduje się, ze znów czekamy na decyzje co do naprawy gwarancyjnej. Auta zastępczego oczywiście brak, bo po co. Do pewnego momentu ten serwis to był wzór, w tej chwili niestety ale po prostu tragedia…
Jakub Wroński
21 września 2021 08:51
Salon - samochody nowe
Klęska urodzaju ?
Czy traktowanie klienta jak powietrze, ignorowanie go a później twierdzenie, że jeśli się nie umówiłem na spotkanie to nie ma możliwości porozmawiania jest już standardem w marce Hyundai ? Wierzę, że Panowie sprzedawcy są zapracowani ale kultura wymaga innego podejścia.
A jeśli chodzi o same umówienie się na spotkanie to dwa dni wcześniej próbowałem się dodzwonić ale nikt nie raczył odebrać słuchawki (recepcja przełącza do działu handlowego a ten nie odbierał). Jestem wciąż zainteresowany zakupem tej marki (dlatego daje dwie gwiazdki a nie jedną), ale nie w tym salonie.
Użytkownik sieci
17 września 2021 14:54
Salon - samochody nowe
Masakra ,porazka tak oceniam to miejsce
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2021 19:34
Salon - samochody nowe
Umówiono mnie na ...
... godzinę 7:00, byłem o 6:50. Czekałem aż ktoś pojawi się na serwisie i przyjmnie ode mnie zlecenie do 7:45. Miałem dostać telefon do 9:00 ale otrzymałem dopiero o 11:40, że auto jest do odbioru. Przyjechałem po auto około 15:00 ale okazało się, że zlecenie nie było w pełni domknięte i czekałem na umycie samochodu. Drzwi naprawione ale od strony wewnetrzej ubrudzone masą uszczelniającą od folii wewnątrzdrzwiowej.
Użytkownik sieci
25 lipca 2021 13:45
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 maja 2021 19:00
Salon - samochody nowe
Ostatni bardzo słabo. ...
... Po serwisie i40 nadali za mało płynu hamulcowego (zapalił się wskaźnik) w krótkim czasie tylne hamulce do zrobienia... Przeglądy są co 30tys. Km właśnie po to żeby dokładnie sprawdzić... Sygnalizacja awarii silnika okresowo miga drugi rok i nic z tym nie zrobili (auto u nich kupione i na gwarancji). Nie polecam... Sprzedaż jeszcze gorzej... Chcieliśmy zamówić Santa Fe na firmę, była jazda próbna, auto demonstracyjne. Deklarowalismy chęć zakupu jak będzie dostępne... Sprzedawczyni sprzedała w międzyczasie bo trafił się klient... Zamówiliśmy u konkurencji w lepszej cenie Nowe nie demonstracyjne. Śmieszne bo jak już zamówiliśmy Pani zadzwoniła że tamten klient się rozmyślił i auto stoi... :-) Tak czy owa nie polecam. Ogólnie stwierdzam że poziom obsługi dealer'ów Hyundai w Łodzi jest niestety NISKI... ... Sami prowadzimy firmy i wiemy, że różnie bywa... Niestety jednak w poniższej odpowiedzi mój interlokutor minął się nieco z prawdą - Masterlease (leasing auta) nie odnotował żadnej informacji na temat stanu hamulców. Użytkownik także nie został o czymś takim poinformowany. No cóż, potwierdza to zatem, że przegląd wykonany był nierzetelnie i opinia moja nie jest 'krzywdząca'. De facto wygląda to jeszcze gorzej... Odnośnie zaś procesu sprzedaży, to informowaliśmy Panią Sprzedawczynię, że do końca marca chcemy fakturę... Ale w porządku, gratuluję podejścia i życzę powodzenia. W tym roku kończy się leasing auta, o którym mowa... Na pocieszenie dodam, że u konkurencji 3 tygodnie czekaliśmy na rejestrację... Dlatego ogólnie nisko oceniam przedstawicieli handlowych Hyundai M.P. w Łodzi - gdzie indziej nie wiem jeszcze...
Użytkownik sieci
29 kwietnia 2021 13:04
Salon - samochody nowe
Bardzo przyjaźnie. Otwarcie ...
... i w ogóle ok. Ale nie zawsze traktują poważnie. Tak było w moim przypadku. Brak kontaktu, o który prosiłem spowodował, że to co mógłby zarobić Hunday zarobił Nissan. Ale ogólnie naprawdę spoko