89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
19 maja 2023 19:57
Salon - samochody nowe
Jedna gwiazdka to ...
... za dużo. Obsługa sama deklaruje informację odnośnie jasno wytłumaczonego problemu w samochodzie, uwaga: co do konkretnej godziny, a później ma gdzieś jakiekolwiek ustalenia i trzeba samemu prosić się o informację. Wychodzi na to, że klient sam musi się dopominać, żeby wykonano usługę i można było wydać u nich pieniądze. Dobrze, że istnieją inne salony Hyundai. Nie polecam.
Użytkownik sieci
29 marca 2023 19:56
Salon - samochody nowe
Absolutnie nie pokecam ...
... tego salonu, powiem tyle, sprzedać auto to jest kontakt, telefon i rozmowa a później to jak jest problem to radź sobie sam. Dziwne też jest to , że salony w jednej grupie za to sama usługę biorą zupełnie inne kwoty nawet dwukrotna różnica. Kontakt telefoniczny na serwis - Pani, która zapewnią ze w tym dniu ktoś do mnie oddzwoni , niestety kończy się milczeniem i brakiem kontaktu ze strony salonu. Auto kupione w grudniu Tuscon jestem już trzeci raz na serwisie - wypalanie filtra cząstek stalych nue chce się wypalić nawet po przejechaniu 40 km i pierwsze pytanie czy Pani jeździ na krótkich odcinkach? A ja się pytam czy kupiłam auto na autostrady? Jakaś paranoja! Nie pokecam tego salonu absolutnie!!!
Użytkownik sieci
5 grudnia 2022 20:39
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 czerwca 2022 11:23
Salon - samochody nowe
Nie polecam usług ...
... serwisowych Odpadły przy myciu auta litery Hyundai z tyłu pojechałem na serwis pan Maciek zrobił zdjęcia i na tym sprawa się zakończyła obiecywał kontakt minęły prawie trzy tygodnie cisza Wczoraj zadzwoniłem do serwisu obiecali że się skontaktuję i nic ale to nie jedyny serwis w Krakowie szczerze odradzam są tylko mili do czasu zakupu
Użytkownik sieci
16 czerwca 2022 22:37
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania ze ...
... strony pracowników. Informacje przekazane zdawkowo, bez zaangażowania
Użytkownik sieci
23 grudnia 2021 18:23
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Przybyli o 18:20, nawet zamykali się o 19, nie otrzymali żadnej odpowiedzi na temat finansów, ponieważ jakimś cudem wyjeżdżali wcześniej. Nie czułem się mile widziany, nie jestem pewien, czy odwiedzę tu ponownie (Wersja oryginalna) Arrived at 18:20, even they were closing at 19, didn’t get any answer about the financials because somehow they were leaving earlier. I felt not welcomed, not sure if I’ll visit here again
Użytkownik sieci
16 grudnia 2021 21:26
Salon - samochody nowe
Lepiej unikać ich ...
... serwisu, po ich serwisie miałem dwa wycieki z samochodu, z filtra paliwa i spod skrzyni biegów. Wzięli dużo pieniędzy za serwis po 15k km, duży mandat zapłaciłem po ich serwisie, a najzabawniejsze jest to, iż w serwisie KIA, w Szwajcarii taniej zapłaciłem za naprawy po nich, i to nie przy granicy francuskiej, a w środkowej. Lepiej ich unikać z daleka, dla mnie to naciągacze i partacze.
Użytkownik sieci
5 października 2021 08:41
Salon - samochody nowe
Od kilku dniu ...
... dzwonię zostawiam wiadomości i nic pozdrawiam
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2021 19:47
Salon - samochody nowe
Sprawdzenie poprawności zamontowania ...
... siedzeń, pasów w samochodzie Hyundai (zmiana wersji 2 osobowej na wersję 5 osobową) trwała 5 minut ponieważ widziałem wszystko przez okno w serwisie, pozostały czas 1 godziny auto stało w ogóle nie oglądane. Cena usługi 500zł. Straszne zdzierstwo. Taka sama usługa w innym serwisie w Krakowie 250zł.
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2021 21:08
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 czerwca 2021 15:06
Salon - samochody nowe
Słabo, do zakupu ...
... wszyscy mili potem serwis przez telefon lub e-mail nieosiągalny.
Użytkownik sieci
18 czerwca 2021 21:28
Salon - samochody nowe
Odradzam. Nabycie samochodu ...
... to droga przez mękę. Doradca Handlowy nie powie ani słowa od siebie, o wszystko trzeba dopytać i ciągnąć za język. Po wejściu zero zainteresowania klientem, chyba że wchodzimy już po raz kolejny i wiedzą, że to wiąże się z otrzymaniem pieniędzy. Panie zajmujące się kredytem i ubezpieczeniem również bardzo oszczędne w słowach, nawet w trakcie odpowiedzi na zadane im pytania. Samochód używany, który zakupiłam został wydany nieposprzatany!!! Jedynie umyty z zewnątrz. Wstyd! Podsumowując - bardzo żałuję, że nie dałam sobie więcej czasu i nie pojechałam do konkurencji. Nigdy więcej jasnogórskiej.
Użytkownik sieci
24 maja 2021 12:43
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 lipca 2020 18:34
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Byłem tam wiele razy. Jest wystarczająco drogi (2-3 razy droższy), ale problem polega na tym, że mogą naprawić coś, co nie rozwiązuje głównego problemu i trzeba za to zapłacić. Nawet jeśli to nie rozwiązuje problemu. Miałem 2 taki przykład (Wersja oryginalna) I was there multiple times. It is enough expensive (2-3 times expensive) but problem is they can fix something which doesn't solve the main problem and you have to pay for it. Even if it is not fixing your issue. I had 2 such an example
Użytkownik sieci
2 lipca 2020 17:16
Salon - samochody nowe
Obsługa - na ...
... minimalnym poziomie. W sobotę rano byliśmy oglądnąć samochód. Zachęty na zakup podczas rozmowy żadnej. Pytanie - sucha odpowiedź bez żadnej emocji czy zachęty na zakup. Taka rozmowa wymuszona. Ostatecznie pojechaliśmy zdegustowani na drugą stronę Krakowa - i okazuje się że można jednak inaczej. Jesteśmy już po zakupie samochodu i powiem że bardzo zadowoleni - jednak z innego salonu.
Użytkownik sieci
9 lutego 2020 12:57
Salon - samochody nowe
Kupowałem nowego Hyundaia ...
... w 2013 roku. Trzyletnia gwarancja kosztuje sporo, bo trzeba płacić za przeglądy w autoryzowanym serwisie, które są bardzo drogie (np. wymiana żarówki H7 - około 250 PLN). Od pewnego czasu serwis znacznie się pogorszył. Dopóki auto było na gwarancji, nawet chwaliłem sobie serwis, pomimo sporych wydatków. Ostatnio jednak Hyundai nie bierze odpowiedzialności na dodatkowe szkody wynikające z naprawy. Jeśli mechanicy uszkodzą inną część, klient płaci za ich błędy ze swojej kieszeni. I to niemało. Teraz już wiem, że nie kupię nowego Hyundaia, głównie z powodu jakości obsługi posprzedażowej (serwis). Jest drogo i nieprofesjonalnie. Jeśli decydujesz się na kupno Hyundaia wiedz, że za cztery lata będziesz miał skarbonkę bez dna. Nie należy dać się zwieść profesjonalnym sprzedawcom w krawatach.
Użytkownik sieci
23 października 2019 10:44
Salon - samochody nowe
Umawiam się na ...
... jazdę próbną przyjeżdżam i okazuje się że w ogóle nie mają i 30 do testów. Po co wprowadzać w błąd i marnować czyjś czas, 1 wrażenie fatalne drugiego już nie będzie.
Użytkownik sieci
19 października 2019 13:15
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
2 października 2019 09:44
Salon - samochody nowe
Tragedia. 1. Ciągle ...
... próbowali mi wcisnąć jakieś ekstra koszta. 2. Odkręcając śrubę zerwali łepek i kazali mi za to zapłacić. 3. 3 miesiące czekałem na wymianę kamerki i dzwoniłem kilkanaście razy aby to załatwiono. 4. Nie udało im się namierzyć usterki, której objawy zgłaszałem przez dwa lata. (Po gwarancji sam znalazłem)
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2019 09:16
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki