91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
12 czerwca 2023 22:50
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Proszę ...
... klientów nowych i tych co tam jeżdżą na serwis nie jeździj tam więcej. Samochód 150 tysięcy przebiegu, 5 lat serwisowany właśnie tam i co 15 tysięcy jeżdżony na wymianę oleju i filtrów ( zalecane co 30 tysięcy ale to przesada). Po 5 latach jak gwarancja minęła samochód wstawiony do mechanika a tam co? Filtr paliwa nie wymieniony od nowości czyli przejechane na nim ponad 150 tysięcy to są jakieś żarty i złodziejstwo inaczej tego nie można nazwać. A ciekawe czy reszta była robiona. I znam więcej takich przypadków co oni tam wyprawiają dlatego lepiej zastanówcie się czy nazywacie się serwis czy rzeźniki.
Użytkownik sieci
5 maja 2023 16:55
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 maja 2023 16:53
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 kwietnia 2023 14:48
Salon - samochody nowe
Nie polecam ! ...
... Po wejściu Brak odpowiedzi na „Dzień dobry” Obejrzałem 4 samochody, nikt się mną nie zainteresował, nikt nie podszedł. W soboty wkrada się chyba lenistwo panów sprzedawców. Pozdrawiam Nie do zobaczenia !
Użytkownik sieci
30 marca 2023 16:45
Salon - samochody nowe
Dnia 24.03.23r. oddałam ...
... samochód do przeglądu. Bezpośrednio po powrocie z serwisu zaobserwowałam na karoserii niewielkie wgniecenie i zdarcie lakieru, którego nie było przed oddaniem samochodu do serwisu. Od razu zadzwoniłam do salonu i rozmawiałam z Panem Radosławem, który stwierdził, że uszkodzenie nie mogło powstać w salonie, wszystko jest tam monitorowane. Obiecał jednak, że przejrzy nagrania z kierownikiem i odezwie się do mnie najpóźniej dnia 27.03. Zgodnie z życzeniem Pana wysłałam, niezwłocznie, na Jego firmowy adres meilowy zdjęcia uszkodzenia. Do chwili obecnej nikt z salonu się do mnie nie odezwał (a jest dziś 30.03.)
Użytkownik sieci
26 grudnia 2022 11:01
Salon - samochody nowe
Polecam salon. Pan ...
... Andrzej Murzynowski pełen profesjonalizm. Miła konkretna współpraca. Niestety nie mogę tego powiedzieć o serwisie. Przy przebiegu nie całych 30tys skrzypienie i stuki w tylnej kanapie po prawej stronie. 3.wizyty w serwisie niestety bez rezultatu.utrudniony kontakt ze strony kierownika serwisu. Jazda autem i wożenia pasażera z tyłu naprawdę odbiera chęć z jazdy. Temat na dzień dzisiejszy nie załatwiony mimo próby z mojej strony. Zostałem totalnie olany przez serwis. Stanowczo nie polecam serwisu.
Użytkownik sieci
9 grudnia 2022 14:34
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Niepoważne ...
... traktowanie klienta i zasłanianie się "polityką importera", który "wycofał się z „gwarancji ceny” dla rocznika 2023". Po półtora miesiąca od wpłacenia zadatku i zamówienia określonego modelu w określonej specyfikacji za określoną cenę na określony termin dowiedziałem się, że dealer nie dotrzyma zawartej umowy. Zaproponowano mi albo termin o pół roku wcześniejszy albo cenę o 20 000 zł wyższą. Oczywiście podczas prezentowania samochodu oraz podczas składania zamówienia przedstawiciel ani razy nie poinformował, o tym, że ceny mogą się zmienić. Kupowałem już kilka różnych samochodów od różnych dealerów ale z takim nieprofesjonalnym podejściem spotkałem się po raz pierwszy. EDIT: Bardzo sprytna odpowiedź na opinię nie odnosząca się do meritum. Dostawa samochodu miała być nie w "krótkim terminie" tylko w umówionym terminie tj. po czerwcu 2023 (9-12 msc). Tak, byłem poinformowany o tym, że termin może ulec wydłużeniu i nie podniosłem o to zarzutu. Nie, nie byłem informowany o tym, że cena może wzrosnąć o 20 tysięcy złotych. Dla nowych zamówień może i owszem, ale nie dla zamówień złożonych przed podwyżką. Powoływanie się na zmianę kursu USD nietrafione, gdyż w dniu składania zamówienia dolar był tańszy o 30 groszy.
Marian Okoński
2 października 2022 09:36
Serwis
ceny za usługi
Przez te 10 lat nie udało mi się ani razu odstawić samochodu do chociażby drobnej naprawy np , wymiana klocków, chłodnicy do klimatyzacji olej itp. Zawsze był ten sam problem- cena i jeszcze raz cena! która była i jest zawsze co najmniej 2-3 razy wyższa niż w innych warsztatach powodowało to też że zawsze musiałem wrócić do innego warsztatu , nie uważam, że jakość wykonania usługi w serwisie jest tak wysoka, że uzasadnia to tak wysokie ceny!
Podam prosty przykład z ubiegłego tygodnia, zgubiłem kluczyki do samochodu i chciałem dorobić sobie 1 komplet. W pierwszej kolejności jak zwykle pojechałem do serwisu Hyundai, pracownik wycenił mi dorobienie kluczyka na ponad 600 zł ! Wróciłem więc do serwisu w [ocenzurowane przez Moderatora] i tam kluczyk dorobiono mi za 250 zł. !? usługa wykonana solidnie i profesjonalnie , wszystko działa bez problemu.
Panowie z serwisu- dlaczego tak drogo u Was! Pamiętajcie nie każdy przychodzi do Was z workiem pieniędzy!
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2022 09:04
Salon - samochody nowe
Auto zakupione 2018. ...
... Od początku problemy z elektryka.problem z przednimi tarczami. Problem z tylnym napędem. Oczywiście to problem zawsze użytkownika. Aby do końca gwarancja. Osobiście bardzo Nie polecam. Auto stało przeszło 30 razy. Więc kiedy będzie lepiej!!!!
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2022 16:00
Salon - samochody nowe
PRZESTROGA Auto nowe, ...
... i20-stka zakupione w Hyundai Daszuta pod koniec zeszłego roku. Natychmiastowa wpłata gotówką. Podczas odbioru sprzedający ekscytował się jakby sprzedawał Ferrari a nie małe miejskie autko o poj. 1L. Wspomniał także że z kolegami testowali auto i faktycznie miało ponad 100 kilometrów przebiegu. OK, nie było powodu by robić z tego aferę. Po miesiącu na zimę zmiana opon i niespodzianka. Opony na których wydano auto mają pozrywany w kilku miejscach bieżnik. Próby reklamacji bez rezultatu, odpowiedź z H Daszuta kuriozalna. Przesłane opony do serwisu Daszuta znikły i ślad po nich zaginął. Razi brak poszanowania dla własności klienta. Brak zainteresowania ze strony H Daszuta dziwi, tym bardziej że inny autoryzowany serwis wykonał bezpłatnie pełne badanie mające na celu wykluczenie wady konstrukcyjnej pojazdu w obawie o życie i zdrowie użytkownika. Omijajcie to miejsce, a jeśli już musicie tam kupić auto to sprawdzajcie wszystko jak samochodzie używanym.
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2022 19:06
Salon - samochody nowe
Uważajcie Państwo na ...
... tego „dilera”. Probowano oszukać mnie/wprowadzić w błąd podczas zakupu używanego samochodu. Sprzedawca, czterokrotne zapewniał, ze samochód jest bezszkodowy/bezkolizyjny. Jak się później okazało, cały prawy bok, wraz z progami był poddany naprawom blacharsko lakierniczym. Po odkryciu tego faktu i poproszeniu o wyjaśnienie tej sprawy przez sprzedawcę, kontakt ze strony salonu urwał się.
Użytkownik sieci
14 kwietnia 2022 13:05
Salon - samochody nowe
Ocena Serwisu oraz ...
... obsługi po serwisowej. Nie odp na maila , usługa zrobiona nienależycie pomimo reklamacji a odpowiedzi mailowej nadal brak, wymiana opon z wyważeniem okazuje się w innym ASO ze koła są niedoważone , drgania na kierownicy i fotelu , pan z serwisu wina opon … nowych michelin primacy 4 i dodatkowo stwierdzenie ze są budżetowe .. nie polecam
Użytkownik sieci
30 października 2021 17:09
Salon - samochody nowe
Polecam do tego ...
... salonu wybrać się w garniturze i pod krawatem. Broń Cię borze szumiący w trampkach, bo z miejsca zostaniecie potraktowani z góry, z lekkim politowaniem w oczach i jak cebulaki. Odebrało mi to całkowitą chęć nawet przejechania się Tucsonem, bo przecież "ALE TEN SAMOCHÓD TO JEST 165 TYSIĘCY.. NAWET Z RABATAMI TO SPORO.." Nie polecam.. Choć może akurat trafił nam się kiepski dealer. Z innego salonu, tego samego dnia wyszliśmy z umową. ;)
Użytkownik sieci
13 października 2021 17:23
Salon - samochody nowe
Auto na gwarancji ...
... , wszelkie uwagi gwarancyjne ignorowane , odpowiedzi w stylu to jest hyundai Więc czego pan oczekiwał, szczerze nie polecam tego serwisu, profesjonalizm , podejscie do klienta na najniższym poziomie
Użytkownik sieci
17 maja 2021 12:55
Salon - samochody nowe
Generalnie wizyta nie ...
... należała do przyjemnych. Niestety obsługa pozostawia wiele do życzenia. Odczuwalne traktowanie klienta z góry. Udzielane odpowiedzi bardzo lakoniczne. Na prośbę rozwinięcia odpowiedzi dostałem informację że już dostałem odpowiedź. Poza tym w salonie do obejrzenia jedynie 4 modele. Żona namawia mnie ciągle na Hyundai ale przez takie sytuacje raczej się nie przekonam.
Użytkownik sieci
3 listopada 2020 18:53
Salon - samochody nowe
Trafiłem do najgorszego ...
... ze znanych mi handlowców w salonie samochodowym w Olsztynie. W sympatyczny poniedziałkowy poranek zostałem "przyjęty" przez Pana Andrzeja M. - zainteresowany obejrzanym niedawno testem znanego dziennikarza motoryzacyjnego i z myślą o potencjalnym zakupie w nieodległej przyszłości Hyundaia i30 w wersji kombi z nowym silnikiem typu mild hybrid. Od samego handlowca otrzymałem jednak informację zwrotną, że ten nowy silnik wcale nie jest jakiś rewolucyjny, a jego układ elektryczny to tylko sympatyczny dodatek wspomagający przy ruszaniu. Pierwszy plus dla sprzedawcy - reklama produktu. W trakcie całej "rozmowy", gdzie nie dostrzegłem odrobiny chęci sprzedaży mi tego lub innego pojazdu, bo cały czas Pan Handlowiec spoglądał na zegarek. Kiedy już otrzymałem ofertę, po którą przyszedłem "obsługujący" mnie Pan postanowił zdalnie otworzyć mi samochód, który chciałem zobaczyć, bo on ma klienta i żebym sam sobie ten samochód obejrzał - "ten srebrny przed wejściem" :) Jakież było moje zdziwienie i zażenowanie, że "ten srebrny" samochód to hatchback, kiedy interesuje mnie kombi. Poczułem się jakbym zamówił burgera, a dostał bułkę, ale od hot doga. Odrobinę nieprofesjonalnie... Jak widać nawet mając interesujący produkt odstraszyć klienta... Ad vocem nie zostałem nawet poproszony o nr telefonu do kontaktu w przyszłości... ---‐-------- W odniesieniu do odpowiedzi właściciela: W takiej sytuacji wystarczy poinformować potencjalnego klienta, że aktualnie oczekuje się już klienta, z którym finalizowany jest kontrakt i zaproponować umówienie spotkania w terminie dogodnym dla obu stron lub zweryfikować dostępność innego handlowca w salonie. W 15 minut produktu premium przecież się nie sprzedaje.
Użytkownik sieci
30 maja 2020 10:12
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 stycznia 2020 17:14
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
27 listopada 2019 15:58
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
26 czerwca 2019 11:33
Salon - samochody nowe
Dupy nie urywa