Ogólny: | 62 761 08 00 |
92%
użytkowników
rekomenduje
Godziny otwarcia:
08:00 - 18:00
09:00 - 15:00
Nieczynne
O nas
Zapraszamy do salonu Premium Arena w Kaliszu, niepowtarzalnego świata BMW, w którym spędzony czas jest radością godną prowadzenia naszych samochodów. Znajdziecie tu Państwo pełny zakres produktów i usług serwisowych, a nasz doświadczony Zespół z przyjemnością odpowie na wszystkie pytania i potrzeby.
Zobacz więcej
Ekspres do kawy
Usługi door to door
Darmowe wifi
Dostawa auta nowego pod wskazany adres
Auto zastępcze na czas serwisu
Dział ubezpieczeń
Dział finansowy (kredyty/leasingi)
Naprawy powypadkowe
Telewizja
Sklep z częściami
Stacja ładowania dla samochodów elektrycznych
Obiekt z dostępem dla osób niepełnosprawnych
Najnowsze opinie
Zobacz wszystkie
Użytkownik sieci
21 stycznia 2023 22:23
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 grudnia 2022 10:46
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 grudnia 2022 15:47
Salon - samochody nowe
Taki pracownik jak ...
... Pan Filip z działu sprzedaży czesci to skarb dla BMW Premium Arena Kalisz, jego wiedza, fachowość oraz podejście do klienta godne podziwu i naśladowania, współpraca z nim to czysta przyjemność, dla niego nie ma rzeczy niemożliwych. Podsumowując jeśli planujesz zakup oryginalnych części z czystym sumieniem polecam Pana Filipa, który genialnie doradza, a do tego jest w stanie ściągnąć dosłownie wszystko i to praktycznie od ręki.
Użytkownik sieci
26 listopada 2022 10:35
Salon - samochody nowe
Obsluga na najwyzszym ...
... poziomie. Podejscie do klienta od momentu wyboru do chwili wydania auta bardzo profesionalna. Polecam salon BMW Arena Kalisz i Pana Bratka. Zadowolony w 100%.
Użytkownik sieci
19 listopada 2022 10:13
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Ten salon nie ma jeszcze dodanych pracowników.
Użytkownik sieci
15 lipca 2022 12:53
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 czerwca 2022 03:04
Salon - samochody nowe
Na wejściu przyszłym ...
... osobą wybierającym się tam polecam krzyknąć „Mam pieniądze” wtedy możecie liczyć ze ktoś do was podejdzie ja nie krzyknąłem i nikt nie podszedł na wejściu Pani nawet dzień dobry nie potrafi odpowiedzieć Na wjeździe piękna BMW 750i stoi i BYŁEM zainteresowany ale już nie jestem Brawo dla pracowników
Użytkownik sieci
3 maja 2022 00:55
Salon - samochody nowe
Nie ma szansy ...
... na kawę. Auta premium na miejscu
Użytkownik sieci
30 kwietnia 2022 11:45
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
21 kwietnia 2022 18:43
Salon - samochody nowe
Jeżeli jesteście zainteresowani ...
... lub czekacie już kilka miesięcy na swoje nowe BMW to zastanówcie się dwa razy czy warto. Jak wasze nowe BMW w trakcie pierwszej zimy, już po 10 miesiącach (zaraz po zmianie kół (?)) zacznie rdzewieć to usłyszycie oczywiście, że to normalne. Co z tego, że inne egzemplarze nie rdzewieją - serwis będzie zapierał się rękami i nogami by nie wykonać swoich zobowiązań gwarancyjnych. Przy zakupie namówią Was na pakiet serwisowy, pakiet napraw czy akcesoryjne koła, by później bezmyślnie, bez analizy odrzucać uzasadnione roszczenie gwarancyjne. Premium marka i premium serwis tylko z nazwy i z ceny. Popsuliście mi przyjemność z posiadania nowego auta już w pierwszym roku, gratulacje i dzięki Premium Arena Kalisz. Edit: 21/04/2021 W odniesieniu do odpowiedzi Dealera chcę poinformować, że zgodnie z uzyskaną informacją od BMW Polska to Dealer jest gwarantem i decyduje o zasadności roszczeń. Przedmiotem reklamacji nie jest nalot korozji wynikający z eksploatacji, tylko plamy rdzy i korozja niewystępująca w innych egzemplarzach, a więc nie naturlana. Pomimo posiadanych pakietów: naprawczego, serwisowego, 2 letniej gwarancji podstawowej i prawa do rękojmi od początku zadeklarowałem pokrycie kosztów do wysokości obecnego zużycia. Nie mogę zaakceptować pokrycia innych kosztów. Również liczę na zrozumienie sytuacji, w której chciałbym się cieszyć radością z jazdy Premium pojazdem i premium obsługą posprzedażną niepodważającą zasadności zgłoszeń reklamacyjnych.
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2022 17:07
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 marca 2022 14:20
Salon - samochody nowe
Dzwoniąc do autoryzowanego ...
... serwisu BMW sądziłam, że zostanę potraktowana poważnie. Chciałam wykonać usługę wymiany oleju w skrzyni biegów. Pani która do mnie oddzwoniła, nie wiedząc nawet jakiego modelu dotyczy wymiana od razu podała cenę takowej usługi (4 tysiące). Powiedziałam do Pani, że nawet nie podałam jakie to będzie auto, a już usłyszałam jaki będzie koszt, wtedy Pani dopytała się o model. Nie minęło 5 sekund, padła znowu cena 4 tysięcy. W autoryzowanym serwisie w Poznaniu koszt takiej usługi to 2500 zł. Także nie polecam.
Użytkownik sieci
20 lutego 2022 19:26
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Mimo ...
... wykonanej diagnostyki oraz "napraw" usterka, z którą zaprowadziłem pojazd do serwisu nie została usunięta. Samochód pokazuje dokładnie te same błędy co przed wizytą.
Użytkownik sieci
17 kwietnia 2021 21:28
Salon - samochody nowe
Zawiedziony, to już ...
... nie ta firma co dawniej. Podejrzewam że przez presję zysku lekceważy się klienta
Użytkownik sieci
8 lutego 2021 15:53
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 listopada 2020 20:02
Salon - samochody nowe
W salonie pracują ...
... ludzie (nie wszyscy), którzy żyją w innym świecie, nie widzą problemów nawet jak im się pokaże, wszystko zrobili wzorowo, to jedyne wyjaśnienie z ich strony. 3 godziny dłużej czekasz na odbiór samochodu, nie ich wina. Chcą pobierać opłaty za rzeczy które nie były zlecone, przecież tak trzeba. Samochód wraca w tym samym stanie jak był oddany, przecież wszystko jest ok, płac i do widzenia. Podejście na XXI wiek😂😂😂
Użytkownik sieci
30 października 2020 17:35
Salon - samochody nowe
Cała prawda o ...
... serwisie i właścicielu, który straszy prawnikiem!!! Przyjechałem do serwisu na aktualizacje sterowników oraz mapy. Mialo to trwać 2h a nie 5h. Zależało mi na czasie ponieważ mieszkam 400km dalej. Uzyskałem na koniec informacje, iż sterowników nie udało się aktualizować, powód jaki mi podano to niesprawny moudół BT, co okazało się nieprawda, ponieważ modul jest w 100% sprawny co na późniejszej wizycie się okazało. Mapy również nie są zaktualizowane, nie są widoczne drogi S-ki, które już od lat są udostępnione do przejazdu ( chociażby Kolobrzeg-Szczecin), powiadomił mnie, ze się mylę i wszystko zostało przeprowadzone prawidłowo, to dość ciekawego bo jak na załączonych zdjęciach widać jest trochę inaczej. Ponadto na następnej wizycie bez mojej zgody wyjęto prywatne rzeczy z bagażnika i rozebrano cześć samochodu, o czym poinformowano mnie pare godzin później, a następnie Pan G. chciał mnie obciążyć faktura za roboczogodziny, co byłoby postawne, gdybym był wcześniej o tym poinformowany i znalezionoby rozwiązanie „problemu”. Jednak tak się nie stało, stwierdzono jedynie, ze się mylili i modół jest sprawny. To już nie wydaje mi się śmieszne, jest to ciekawy sposób traktowania klienta i tym samym naruszenie praw konsumenta, nie wspominając już faktu, iż w czasach COVID, nie poproszono mnie o wyciągnięcie tych rzeczy tylko obcy ludzie dotykali ich i przenosili je sobie, jest to także naruszenie zasad związanych z rozporządzeniem ministra. Minęły 2 m-ce, a zamiast rozwiązania PRAWNIK, wg którego wszystko działa jak trzeba hehe, ten śmieszek rozbawił mnie trochę... Maile wysłane, rozmowy przeprowadzone, mówię, ze nie chce pieniędzy tylko doprowadzenia aktualizacji, tak, aby działały prawidłowo. Wiec podsumowując, pierwszy raz w życiu będę zmuszony zgłosić się do odpowiedniej instytucji prawnej, bo to jedyna możliwość, aby udowodnić im, ze są w błędzie, odpowiednie materiały zamieszczę w innych postach i na innych stornach, chcą najwidoczniej reklamy to im zapewnię. Odradzam zdecydowanie, Poznań, Wrocław, tam jest zupełnie inna kultura, tylko 100km dalej od Kalisza... wszystko na czas, miło i zawsze każda sprawę doprowadzają do końca.
Użytkownik sieci
15 września 2020 17:56
Salon - samochody nowe
Brak odpowiedniego wyboru ...
... części do pojazdu w moim przypadku było to BMW E31
Użytkownik sieci
25 października 2019 11:37
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 października 2019 11:32
Salon - samochody nowe
Auto oddane na ...
... akcje serwisową w dniu 4.10.2019 w godzinach porannych. Wcześniej Pani podczas umawiania wizyty powiedziała ze wszystko potrwa parę godzin. Jednak gdy przyjechałem na umówioną wizytę Pan Emil poinformował, że w zależności od stopnia zaawansowania akcji serwisowej wszystko może potrwać od paru godzin do 4 dni. Już 1 dnia okazało się, że jest potrzebny przewód, którego salon nie ma nie miejscu i musi sprowadzić go z centrali. Auto odebrałem UWAGA 11.10.2019 wieczorem już po godzinach pracy salonu! Przewód dotarł podobno dopiero 11.10 rano i serwis przez cały dzień nie zdążył dokonać wymiany. Pracownicy musieli zostać po godzinach ponieważ byłem poinformowany że już po 17 mogę odebrać auto i o tej godzinie się zjawiłem, jednak nie było jeszcze gotowe. O umyciu odbieranego auta mogłem oczywiście zapomnieć, mechanikom spieszyło się, żeby iść już do domu. Na okres całych 7 dni nie dostałem auta zastępczego. Co więcej mechanikom nie chciało się już porządnie przykręcać osłoń silnika po skończonej akcji i po paru dniach zostawiłem osłonę na jezdni podczas jazdy! Także jeśli lubicie być Państwo wprowadzani w błąd, jeździć komunikacją miejską na czas serwisu i odbierać niedokończoną robotę to jak najbardziej polecam BMW Premium Arena. Innym radzę omijać szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
14 października 2019 12:25
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 września 2019 10:36
Salon - samochody nowe
Nie polecam , ...
... byłem w dniu wczorajszym 11.09.19 na serwie nr zlecenia K/ZS1902302 . Auto oddane o godz 9:58 przyjmował Pan Emil po sczytaniu kluczyka okazało się że jest błąd układu kierowniczego spowodowany słabym akumulatorem umówiliśmy się na odbiór o godz 12. Pan powiedział że to maksymalna godzina raczej będzie wcześniej to da znać telefonicznie. Pojawiłem się po odbiór auta po godz 12 zostałem poinformowany że potrwa jeszcze ok godziny... O godz. 14 Pan Emil kończył prace podszedł do mnie powiedział że auto jest zrobione pojechało na jazdę próbną auto wyda mi Pan Damian ok godziny 15 pojawia się Pan Damian i mówi że moje X4 jest gotowe do odbioru odpowiadam że oddawałem 5 ok mówi że sprawdzi i odpowie co się z nim dzieje. W miedzy czasie odbierają klienci auta które oddali po godz. 12.Ok 16 podchodzę pytam co z moim autem Pan Damian znów odpowiada że sprawdzi i odpowie..... Godzina ok 16.20 podchodzi na poczekalnie Pan Tomasz szuka Pana Przemka od BMW 5 kojarzę że chodzi o mnie mimo że mam na imię Marcin a poprzedni właściciel to Przemek twierdzi że były 2 błędy i 2 jazdy próbne ( równie dobrze mógł powiedzieć że było ich 10 nikt przez ten czas który byłem na poczekalni nie podszedł i nie powiedział że są dodatkowe problemy z autem) Tłumaczy że diagnostyka tyle trwa..... mamy parę aut które serwisujemy także wiem jak to wygląda , każe poczekać bo za chwile odda mi auto, podchodzi i mówi że jeszcze to potrwa bo nie umyte. Finalnie odbieram auto o godz 17.11 , Czyli skasowanie błędu 7 godz .. W aucie ściągnięta kamera odłączona od zasilania ..... w innych autach mam też kamery żaden serwis nie odłączał kamer. Po sprawdzeniu okazało się że auto stało na recepcji od godz 10 do godz 12.14 o tej godzinie wróciłem po odbiór auta i w tym momencie ktoś wyłączył kamerę i ją zdemontował, na pewno przeszkadzała w diagnostyce auta........ Także w BMW może i jest radość z jazdy ale nie z serwisowania auta u Państwa. Oczywiście odpowiednie pismo zostanie wysłane do Centrali Bmw Polsce .
Użytkownik sieci
23 maja 2019 22:02
Salon - samochody nowe
Do wyjaśnienia sprawy w BMW Polska
Użytkownik sieci
11 kwietnia 2019 21:48
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 marca 2019 09:48
Salon - samochody nowe
Salon może i ...
... ładny i na tym się kończy . Dramat !