92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
27 lipca 2023 14:38
Salon - samochody nowe
Odebrałem Audi po ...
... wymianie szyby. Pozostawiony klej wewnątrz na szybkie i uwalona cała deska rozdzielcza opiłkami i zabrudzeniami. „U Heńka” lepiej dba się o czyjąś własność. Dramat. Nie polecam.
Użytkownik sieci
24 lipca 2023 00:31
Salon - samochody nowe
Niestety ale ze ...
... smutkiem odradzam. Obsługa dla nowych klientów fatalna. Co innego mówią, co innego robią. Zacznijmy od tego, że kilkukrotnie musiałem dzwonić żeby ktoś raczył wysłać mi ofertę, której nie dostałem. Jedna osoba z infolinii mówiła, że bez problemu dostanę samochód na jazdę testową w sobotę. Później w sobotę dostaję informacje o braku pozwolenia. Pomijam fakt, że czekałem na tą informacje od środy. Na infolinii wszystko milutko ale doradcy raczej wybiorczo podchodzą do klientów. Po raz kolejny dodam, byłem gotowy na zakup, cena i informacje podałem, wszystko w zasięgu. Jedyne to jazda i oferta. Ani jedno ani drugie. Chyba za dużo klientów. Ale z takim podejściem to się zmieni.
Użytkownik sieci
3 lipca 2023 17:54
Salon - samochody nowe
Niestety jestem zmuszony ...
... do edytowania wcześniej wystawionej opinii. W dniu dzisiejszym: - próbowano namówić mnie na zmianę tarcz hamulcowych, co wiąże się ze znacznie wyższa kwota serwisowania (+6 tys zł) mimo braku obiektywnych objawów ich zużycia. - próbowano doliczyć dodatkowe 400zl za serwis mimo początkowo deklarowanej niższej kwoty - pominięto całkowicie zadeklarowane umycie samochodu po serwisie. Niestety w dniu dzisiejszym opinia bardzo na niekorzyść.
Użytkownik sieci
26 czerwca 2023 19:24
Salon - samochody nowe
Dzwoniłem 2x w ...
... różnych odstępach czasu z prośba o wycenę prac serwisowych, za każdym razem byłem informowany ze ktoś się do mnie odezwie - nigdy to niestety nie nastąpiło. Ewidentnie aso ma za dużo roboty… nie polecam.
Użytkownik sieci
25 czerwca 2023 10:29
Salon - samochody nowe
Po 30 minutach, ...
... już kiedy wychodziłem, odnotowałem resztkę zainteresowania. Resztkę umieszczoną w sekundzie przerwy zabawy smartfonem.Może warto jednak popracować nad obsługą?
Marcin P
22 czerwca 2023 18:28
Salon - samochody nowe
oferta cenowa
Niestety nie mogę polecić salonu audi szczecin. obsługa nieprofesjonalna, ale dotyczy to mnie, więc wyraziłem swoja opinie. Jak ktoś chce wiedzieć więcej zapraszam do kontaktu.
Użytkownik sieci
2 czerwca 2023 06:54
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam ...
... tego serwisu. Auto oddałem na rutynową wymianę oleju w skrzyni biegów. Już po powrocie do miejsca zamieszkania zorientowałem się iż pod autem wisi osłona silnika. Oczywiście po kontakcie telefonicznym odrazu umówiono mnie na poprawki oraz zaoferowano rekompensatę za stracony czas i dojazd. Przez lekko wisząca osłonę na skutek podróży autem prawdopodobnie wyłamały się kolejne mocowania. Na miejscu osłona została poprawiona a ja usłyszałem tłumaczenie iż „Osłona była już wcześniej wyłamana lecz została zamontowana na większych podkładkach dlatego się trzymała, serwis po wymianie oleju zastosował mniejsze podkładki stąd to zamieszanie i na poprawie wrócili do dużych”. Gratulacje wymówki, gdyby było jak mi przedstawiono sytuacje to mimo połamanej osłony po co założone zostały mniejsze podkładki? Dramat, tylko zmarnowany czas, a osłonę będzie trzeba wymienić. Oczywiście nikt nawet nie wspomniał o jakiejkolwiek rekompensacie za ponowny dojazd ponad 200km.
Użytkownik sieci
4 maja 2023 10:53
Salon - samochody nowe
Dramat. Obsługa lekceważy ...
... klienta i odsyła z salonu do salonu jak śmiecia. Proponuje pracownikom audi przejść się do salonu lexusa i zobaczyć jak wyglada prawidłowe podejście do klienta.
Użytkownik sieci
4 kwietnia 2023 17:33
Salon - samochody nowe
Auto odebrane z ...
... naprawy brudne, siedzenia wygniecione, i przede wszystkim było jeżdżone wnioskując po wskaźniku paliwa. Nie do przyjęcia w autoryzowanym serwisie Audi! Wstyd, aby nie mieć kontroli nad swoimi pracownikami !!
Użytkownik sieci
29 marca 2023 23:46
Salon - samochody nowe
Serwis oddał auto ...
... po ścieżce diagnostycznej z pękniętą sprężyną twierdząc że wszystko gra 🙂 Wymiana miski olejowej na gorszym poziomie niż u Janusza w Garażu ( nawet nie oczyścili skrzyni przy nowym montażu uszczelki ) . Błąd Audi pre sense oczywiście wina akumulatora, wymiana za ponad tysiąc i dalej błąd jak był tak jest 🙂 Jakość usług tragiczna. Do wymiany wycieraczek czy opon może się nadaje serwis. Temat z zeszłego roku ale nie miałem czasu opinii wystawić .
Użytkownik sieci
13 marca 2023 10:30
Salon - samochody nowe
Opóźnienia w rejestracji ...
... pojazdu. Jedna z rejestracji została uszkodzona i taka przykręcona do samochodu, druga natomiast została przykręcona blachowkrętami bezpośrednio do przedniego zderzaka, w dodatku krzywo, a po odkręceniu okazało się, że to już i tak była druga próba przykręcenia jej do zderzaka.
Użytkownik sieci
28 lutego 2023 01:23
Salon - samochody nowe
Proszę omijać z ...
... daleka!!! Salon Audi ulica Południowa. Po wizycie w salonie i rozmowie z jedną z Pań o zakupie nowego samochodu był problem z systemem i nie można było obliczyć raty ponieważ system szwankował. Pani poprosiła mnie o adres email i zaproponowała żebym nie czekał dostanę wszystko na pocztę jak tylko system zacznie działać ( nie otrzymałem żadnej wiadomości a mija już czwarty dzień).żadnego telefonu kompletnie zero zainteresowania.Czy to normalne czy tak się traktuje klientów czy na tym polega sprzedaż bo równie dobrze mogło by nie być tam nikogo z obsługi. Nie wrócę do tego salonu nigdy więcej a markę samochodów Audi naprawdę lubię i doceniam lecz ten salon pokazał mi że czas na zmiany.
Jarale Harris
16 lutego 2023 09:32
Serwis
Flat tire Q5
It saddens me that my dealings with your dealerships service department has neen nothing short of miserable. All I need is to have a tire replaced on a 2022 Q5. Its been at your dealership since Tuesday a week ago with no end.in sight. I realize the car is a rental and was not a purchase from you, but that should have nothing to do with the service being provided to a customer. I am at the point of giving up.
(Przetumaczone przez Poznajdealera)
Zasmuca mnie, że moje kontakty z działem obsługi waszych dealerów są żałosne. Potrzebuję tylko wymiany opony w Q5 2022. Jest u twojego dealera od wtorku tydzień temu i końca nie widać. Zdaję sobie sprawę, że samochód jest wypożyczony i nie został kupiony od Ciebie, ale nie powinno to mieć nic wspólnego z usługą świadczoną klientowi. Jestem na etapie rezygnacji.
Użytkownik sieci
25 stycznia 2023 17:04
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu. ...
... Wymiana przycisku start stop trwała 8 dni roboczych.
Użytkownik sieci
13 stycznia 2023 18:40
Salon - samochody nowe
Obsługa na tragicznym ...
... poziomie, po zostawieniu auta opiekun szkody nie odbiera telefonów, autem było jeżdżone mimo ze wymieniana byla tylko lampa, auto ubrudzone w środku zdjęta kamera prawdopodobnie zeby nie było dowodów na używanie auta klienta przez pracowników serwisu, słyszałem wiele złych opinii od znajomych którzy mieli „ przyjemność” zostawić tam samochód, i mogę potwierdzić ze jakość usług jest bardzo niska.
Użytkownik sieci
5 stycznia 2023 12:12
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 grudnia 2022 16:48
Salon - samochody nowe
Od 2019 r. ...
... mam do czynienia z grupa Cichy - Zasada w Szczecinie ul. Południowa i jak sprzedac auto potrafili, to serwis Audi, pozostawia bardzo duzo do życzenia. Nie winie osob pracujących, a polityke grupy Cichy- Zasada. Non stop nowi ludzie, nikt nie wie co kto ustalił. Mam nadzieje, ze tej grupy serwis Audi nie powstanie w środkowej czesci wojewodztwa. Trzeci raz przeglad gwarancyjny, brak zamówionych czesci, wymiana oleju trwa 4h, a miala trwac max. 2h. Dobrze aby ktos z audi polska sie tu wybral.
Użytkownik sieci
4 grudnia 2022 20:12
Salon - samochody nowe
Odradzam każdemu naprawianie ...
... auta po szkodzie z OC sprawcy w tym serwisie! Pracownicy niesłowni, każdy mówi co innego. Niewielka naprawa trwała prawie 2 miesiące. Po miesiącu trwania naprawy ubezpieczalnia odebrała mi auto zastępcze, obarczając winą serwis audi, ponieważ ich zdaniem specjalnie przedłużali naprawę. Salon pomimo próśb rozwiązania tej sytuacji i np. użyczenia samochodu z ich floty stwierdził, że aktualnie nie mają dostępnych samochodów i zapewnił, że naprawa potrwa jeszcze kilka dni. Z tych kilku dni zrobiły się dwa tygodnie. W dniu odbioru samochodu, po ustaleniu tego terminu z kierownikiem serwisu, otrzymuję informację od innego pracownika, że auto jednak jest niegotowe do odbioru, ponieważ trzeba zaktualizować sterownik i zaprasza na odbiór za kilka dni. Sterownik przecież mógł zostać zaktualizowany w momencie, gdy auto przez 3 tygodnie stało i czekało na części, a nie na sam koniec. Mam nadzieję, że to był pierwszy, a zarazem ostatni raz naprawy mojego samochodu w tym miejscu.
Użytkownik sieci
21 listopada 2022 11:08
Salon - samochody nowe
Dział części zamiennych, ...
... brak wiedzy na temat posiadanych opon . Po telefonie Pan od części oznajmił ze opony ma ms miejscu podjechałem , zapłaciłem po czym okazało się ze opon za które zapłaciłem nie ma , a podczas rozmowy zapewniał mnie ze ma na stanie 8 sztuk. Podsumowując ponad godzina czasu stracona oraz zamrożone pieniądze ( płaciłem kata zwrot do 5 dni) . Bardzo nie profesjonalne podejście do klienta. Nie polecam
Użytkownik sieci
16 listopada 2022 10:48
Salon - samochody nowe
Chamstwo i dziadostwo ...
... powiedzieć to mało. Z Audi A8 na gwarancji umówienie się na OBOWIĄZKOWY przegląd gwarancyjny graniczy z cudem. Zlewają wszelkie próby kontaktu. NAJGORSZY SERWIS AUDI W EUROPIE