88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
8 lipca 2023 13:33
Salon - samochody nowe
Brak jakiejkolwiek informacji ...
... o wadach wizualnych samochodu, którym byliśmy zainteresowani. Po przyjeździe na miejsce i przejechaniu prawie 500km ogromne rozczarowanie. Obdarty zderzak, uszkodzone felgi, wyciek z tłumnika... To tylko jedne z nielicznych uszkodzeń o których nie zostaliśmy poinformowani w rozmowie telefonicznej. NIE POLECAM
Użytkownik sieci
25 maja 2023 13:56
Salon - samochody nowe
Nie polecam, nie szanują czasu klienta..
Użytkownik sieci
14 maja 2023 15:54
Salon - samochody nowe
Szanowna Pani która ...
... wystawiła fakturę za naprawe samochodu obiecala że następnego dnia bedzie zmieniona nazwą faktury, tak jak poprosiłem. Po 40 dniach i 5 rozmowach telefonicznych Szanowna Pani mówi mi że Faktury nie zmieni bo minął miesiąc. Nieodpowiedzialni i nie profesjonalni pracownicy. Nie polecam
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2023 21:44
Salon - samochody nowe
Obsługa salonu beznadziejna, ...
... panująca tam atmosfera brak ładu i składu. Ludzie pracujący tam nie mają pojęcia co robią. Z całego serca nie polecam tego miejsca, nieprofesjonalne podejście do klienta. Najgorszy salon w Polsce
Użytkownik sieci
28 lutego 2023 12:20
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 stycznia 2023 14:26
Salon - samochody nowe
Podzielam negatywne opinie ...
... o tym serwisie. Absolutnie nie przygotowani ludzie do pracy. Wizyta była umówiona na tydzień wcześniej. Pokonałem 130 km na tę wizytę. Auto zastępcze, które mi zaoferowano było brudne z zewnątrz jak i w środku. Po odmówieniu z mojej strony przyjęcia takiego auta powiedziano mi, że nie da rady nic więcej w tej sprawie zrobić bo myjnia dziś nieczynna i nie ma komu umyć! Poprosiłem o inne auto zastępcze i dostałem informację, że nie ma innych aut ani w wypożyczalni ani w całym serwisie! Poprosiłem o rozmowę z dyrektorem-niedostępny. Poprosiłem o rozmowę z kierownikiem serwisu- usłyszałem, że „nie ma takiej konieczności”. Po naleganiu zjawił się kierownik serwisu, który po obejrzeniu tego zaproponowanego brudnego auta „zobaczył co da się zrobić” i „załatwił inne auto”. Zabrał prawo jazdy by wypełnić formularz i… zniknął. Czekałem od momentu przyjęcia o 9:30 do 11:30 na auto zastępcze i… nie doczekałem się. Poprosiłem recepcjonistkę o zwrot prawa jazdy, które zostało na biurku i wyszedłem. Powiedziano mi bym przyjechał kiedy indziej. Fatalna obsługa, atmosfera kolesiostwa, cwaniactwa i nie wychylania się zza biurka do klienta. Pan dyrektor niedostępny a jak się później okazało przechadzający się po salonie, przekazując recepcjonistce by „przyjechać kiedy indziej”.
Użytkownik sieci
22 grudnia 2022 18:56
Salon - samochody nowe
Marka Audi w ...
... tym miejscu to dramat, wymiana oleju trwała Ok 2,5 godziny, awaria systemu, brak otrzymania faktury na miejscu po wykonaniu usługi, brak możliwości płatności kartą. Kilka tygodni temu wykonałem kolejną wymianę oleju, osoba obsługująca otępiała, 30 minut trwało zanim auto poszło na wymianę oleju, znowu brak możliwości wydania faktury i zapłaty kartą. Objecano mi w salonie wysłanie faktury na mejla, nic nie otrzymałem, dzwoniłem kilka razy z zapytaniem co sie dzieje z fakturą, Pani obiecała, że oddzwoni w tej sprawie, nikt nie oddzwonił, po prostu mnie zlekceważono. Nie polecam tego miejsca, nie dziwię się już, że znajomi polecają inne salony audi.
Użytkownik sieci
5 listopada 2022 16:26
Salon - samochody nowe
W sierpniu kupiłem ...
... nowy samochód. Już po wpłacie, w czasie odbioru okazało się, że brak jest jednego kluczyka. Przez ponad 2 miesiące jestem zwodzony, że kluczyk zostanie wydany. Raz już jest i przy próbie uzgodnienia terminu wizyty okazuje się, że jest dopiero zamówiony (cokolwiek miałoby to znaczyć). Brak kontaktu ze strony salonu - a to jemu powinno zależeć na załatwieniu sprawy. Aby opublikować opinię, system wymusza 1 gwiazdkę, ale i tej bym nie przyznał.
Użytkownik sieci
13 września 2022 17:23
Salon - samochody nowe
Źle zorganizowana praca ...
... serwisu. Umówiłem się na wizytę w środę rano 14 września w celu wymiany tarcz hamulcowych i sprawdzenia zawieszenia. Przywiozłem samochód we wtorek 13 września, aby zostawić go w serwisie. Pani z recepcji wysłała mnie do pracownika serwisu. Na początku musiałem poczekać, aż ten pan skończy swoje sprawy, a potem okazało się, że nadal muszę oddać samochód nie jemu, ale tej samej pani z recepcji. Po tym, jak wszystko załatwiliśmy i byłem już gotowy do wyjazdu, okazało się, że Audi Center nie ma klocków hamulcowych w magazynie i klocki będą dostępne dopiero w piątek 16 września. Umówiłem się na wizytę tydzień wcześniej, przywiozłem samochód dzień wcześniej. A przy tym trzeba czekać trzy dni na wymianę tarcz hamulcowych? Co uniemożliwiło wcześniejsze zamówienie części? Co uniemożliwiło serwisowi przynajmniej wcześniejsze poznanie dostępności części, a nie po tym, jak zostawiłem samochód i przyjechała po mnie taksówka? Przychodzę do oficjalnego serwisu (i płacę więcej niż w zwykłym serwisie samochodowym) tylko po to, aby praca była wykonywana szybko i sprawnie, aby nie czekać na zamówienie części zamiennych itp. A moja dzisiejsza wizyta w serwisie pokazała, że nie ma sensu przepłacać. Zmarnowałeś czas, jeździłeś tam iz powrotem, wydałeś pieniądze na taksówkę i wszystko bez sensu. Nie polecam.
Użytkownik sieci
21 maja 2021 15:09
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
20 maja 2021 21:31
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
6 kwietnia 2021 16:54
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 marca 2021 17:04
Salon - samochody nowe
Audi trafiło do ...
... serwisu w Białymstoku, na wymianę oleju i filtrów. Pan odpowiedzialny za serwis, który przyjmuję auto dokładnie ogląda auto po czym nie odnotowuję żadnych uszkodzeń i przyjmuję auto. A7 po ok 5 godzinnym serwisie wymiany oleju i filtrów jest gotowy do odbioru. Uszkodzony lakier na tylnim zderzaku a mianowicie lakier odskoczył w kawałku ok 2 cm x 1 cm, jak by był gdzieś lekko uderzony i przy myciu karcher ściągnął uszkodzony lakier. OGÓLNIE auto wyjeżdża uszkodzone z AUTORYZOWANEGO SALONU AUDI W POLSCE USZKODZONE !!!!!! Po niezwłocznym zgłoszeniu tego zaczęła się ściema ze nie ma kierownika który miałby to oszacować, zerknąć itp. Zostały zrobione zdjęcia, Audi Sieńko i Syn w Białymstoku ( gdzie miało miejsce te zdarzenie) miało się skontaktować w jak najszybszym czasie w sprawie tego uszkodzenia, Trwało to ok 3-4 tygodni jak Panowie z serwisu czy zarząd :) oddzwonili powiedzieć ze to nie ich wina !!!!!
Użytkownik sieci
3 marca 2021 08:59
Salon - samochody nowe
Kupilem czujnik temperatury ...
... wody Elth, ktory okazal sie uszkodzony. Brak mozliwosci zwrotu pieniedzy tylko wymiana na sprawny, który już mi nie jest potrzebny. Wymienione 2 termostaty, pompa wody, sprawdzone na dwoch inych czujnikach w tym oryginalny Behr, było dobrze. Zakupiony w AUDI czujnik zawyza ok 10 stopni co skutkuje wyhyleniem sie wskazowki temperatury na zegarch powyzej 100 stopni. Wiec taki czujnik firmy Elth oryginalny za 190 zl nie rozni sie niczym od czujnika Elth za 40 zl ze sklepu bo taki takze mialem, szybko sie zepsul. Oczywiście zapewniali, że tylko oryginalny będzie dobrze wskazywał. Strata czasu i pieniędzy. Nigdy wiecej AUDI. Więcej informacji? Byłem osobiście w salonie i już było więcej informacji. Nie wprowadzajcie ludzi w błąd. Tak będzie najlepiej. Negatywnych opinii końca nie widać... Ponawiacie 7 miesięcy temu prośbę o kontakt, auto to ja sprzedałem a uczciwym trzeba było być od początku. To jest jakieś nieporozumienie patrząc po waszych opiniach. Sławni jesteście w inny sposób niż trzeba. Powodzenia zostaje życzyć. Naprawdę są dużo lepsze marki od audi, kupiłem i jestem bardzo zadowolony, obsługa marki także na bardzo wysokim poziomie w przeciwieństwie do Sienko i Syn.
Użytkownik sieci
14 listopada 2020 18:01
Salon - samochody nowe
Prawie pol roku ...
... temu kontaktowalem sie z serwisem w celu ogarniecia isofixu w audi a4b8. Serwis mial sie odezwac do tej pory kontaktu brak. Pelen nieprofesjonalizm.
Użytkownik sieci
18 października 2020 16:13
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 września 2020 20:59
Salon - samochody nowe
Sanochod sprzedano z ...
... wada. Obskuga zadna. Przy sprzedaży nawet nie było zadnej prezentacji samochodu jak by bylo wiadomo ze samochod posiada wade. Dzwoniac z pytaniem jak rozwiazac problem dealer odpowiada, a co on ma zrobić. Samochod nowy Arteon. Takze nie polecam tego salonu nikomu. Samochód zostal swiadomie sprzedany z wada.
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2020 12:29
Salon - samochody nowe
Auto było na ...
... przeglądzie w marcu 2020. Dostałem informację, że akumulator jest do wymiany (auto 3 lata). Dwa tygodnie po przeglądzie auto mi nie odpalało (nigdy wcześniej nie miałem objawów słabego aku). Pojechałem więc kupić nowy akumulator. Sprzedawca stwierdził, że akumulator mam sprawny i zasugerował ładowanie prostownikiem. Tak uczyniłem i auto jeździło bez zarzutu do sierpnia. W sierpniu ponownie miałem problem z uruchomieniem auta. Przeprowadziłem pomiary akumulatora (sprawny). Pomiary ładowania: raz było słabe ładowanie, raz w porządku. Pod koniec sierpnia zaprowadziłem auto do Sieńki i zgłosiłem problem. Akurat podczas pomiarów w serwisie pomiary akumulatora i ładowania były ok. Zasugerowałem, żeby sprawdzili szczotki w alternatorze itd. (wyczytałem na forach że to zapewne to - koszt kilkanaście PLN). Pan powiedział mi, że się tym nie zajmują (ASO ?!) i że na tą chwilę wszystko jest ok. Zapytałem co będzie jak auto mi stanie na Zakopiance?? Pan odpowiedział, że wtedy trzeba będzie ściągać auto do serwisu (wyobrażacie sobie ?? Dzieci z tyłu na fotelach a mi auto stoi). Kończę serwisowanie u nich i wam też to radzę !! 1. Naciąganie na zakup nowego akumulatora, pomimo iż był sprawny (co potwierdził serwis) 2. Zamiatanie problemu pod dywan (na tą chwilę wszystko jest ok, a jak auto stanie 700km od domu wtedy mam ściągać auto do serwisu) 3. Niekompetencja całego serwisu (nie zajmują się daną sprawą i brak chęci zbadania problemu bo na tą chwilę jest wszystko ok) Auto zakupione w 2017 roku w Salonie SIeńko i Syn. Ostatnie auto zakupione jak i kończę z serwisowaniem u tych Państwa. NIE POLECAM !!!!
Użytkownik sieci
9 lipca 2020 17:38
Salon - samochody nowe
Serwis na fakturze ...
... liczy sobie rzeczy, ktore nie były robione. W sportowym samochodzie audi RS przy wymianie oleju w skrzyni biegów nie było nic wymienione- ani olej ANI FILTR- tarcze hamulcowe zlozone na smar, porazka. Nie polecam jak ktos chce miec auto na lata to serwisujcie u fachowców a nie w ASO. Podsumowywujac FUSZERKA.
Użytkownik sieci
10 czerwca 2020 18:57
Salon - samochody nowe
Bałagan, słaba organizacja (komunikacja) na serwisie VW ☹️