79%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2023 20:09
Salon - samochody nowe
Fantastycznie
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2023 14:00
Salon - samochody nowe
Bardzo wysoki poziom ...
... obsługi przy wyborze samochodu indywidualnego, przy zakupach flotowych i przy usługach serwisowych. Szczególnie polecam Pana Artura.
Użytkownik sieci
2 sierpnia 2023 14:24
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
31 lipca 2023 16:52
Salon - samochody nowe
Polecam ,profesjonaliści,Pan Piotr ...
... rzeczowa i fachowa obsługa,przy tym bardzo miły kontakt
Użytkownik sieci
28 lipca 2023 18:07
Salon - samochody nowe
Pan Artur i ...
... Pan Piotr to niezwykli ludzie. Bardzo prowesjonale i rzeczowe podejście do klienta. Tak trzymać panowie!
Użytkownik sieci
28 lipca 2023 10:55
Salon - samochody nowe
Odbiór auta przebiegł ...
... perfekcyjnie. Odpowiedzi na moje pytania były wyczerpujące. Polecam
Użytkownik sieci
28 lipca 2023 10:32
Salon - samochody nowe
Najgorsze doświadczenie zakupowe ...
... i pozakupowe z jakim miałem do czynienia. Obsługa klienta na tak niskim poziomie, że kupując na otomoto czy olx mamy gwarancję większej troski ze strony sprzedającego. Serwis gwarancyjny to żart - Mateusz Morawiecki jest bardziej wiarygodny. Nie polecam, bardzo słaba wizytówka dla marki Audi.
Użytkownik sieci
25 lipca 2023 14:51
Salon - samochody nowe
Dziś była moja ...
... ostatnia wizyta serwisowa w tym salonie - na 15 wizyt 3 skończyły się problemami. W tym roku planuję zakup nowego auta - ale na pewno nie w tym miejscu. Czuję się trochę jak natręt gdy zawracam głowę bardzo zajętemu Panu przy biurku swoimi pytaniami. Obecne auto było kupione w 2018 roku w innym salonie tej grupy. Od tego czasu jestem stałym klientem, a wszelkie czynności serwisowe realizuje dużo częściej niż przewiduje to producent, bo zależy mi na sprawnym aucie. Pierwsza żółta kartka miała miejsce w 2022 roku, gdy podczas normalnej wizyty serwisowej (wymieniam olej co 15k km) uszkodzony został lakier i ceramika na moim aucie. Oczywiście auto postawione na parkingu do odbioru i nikt nie poinformował mnie o zdarzeniu, a dokument do podpisania wciśnięty przed odbiorem kluczyka - może klient nie zauważy... Ja zauważyłem - okazało się, że innemu klientowi salonu spadł rower na moje auto, niszcząc ceramikę i lakier oraz powodując kilka wgniotek na błotniku. Po kilku godzinach "weryfikacji" monitoringu (serwis nalegał by nie pociągać do odpowiedzialności "ważnego" klienta) zgodził się łaskawie na naprawę we własnym zakresie. Część wgniotek naprawiono, dwie zostały. Ceramikę na aucie już naprawiłem na własny koszt. Ubytki w lakierze musiałem również właśnoręcznie uzupełnić lakierem zaprawkowym "bo po co malować tak ładne auto, straci na wartości". Jak widać klienci są "ważni" i "ważniejsi" :) Druga żółta kartka - lipiec/sierpień 2022. W kwietniu 2021 roku ASO likwidowało szkodę w postaci zarysowanego zderzaka. W lipcu 2022 lakier ze zderzaka odszedł razem z ceramiką. Po kilku wizytach i dość intensywnych rozmowach z kierownikiem działu napraw łaskawie wydano zgodę na ponowną naprawę - miałem wrażenie że doszukiwano się w tym mojej winy. Z uwagi na sezon urlopowy szkoda naprawiona we wrześniu. Ceramikę salon chciał zrobić sam, nie wyraziłem zgody z uwagi na zastosowany produkt na moim aucie - jego użycie wymaga certyfikatu by utrzymać wieloletnią gwarancję. Po stanowczej rozmowie ASO uregulowało fakturę za naprawę ceramiki. Czerwona kartka miała miejsce dziś, 25.07.2023. Zostawiłem auto na kolejną wymianę oleju wraz z prośbą o weryfikację tylnej kratki nawiewu. Kratka chodziła luźno, ale spełniała swoją funkcję. W wyniku tejże weryfikacji mam teraz kratkę nawiewu która nie działa tak jak wcześniej. Pan z serwisu jak mantrę powtarzał że musieli ją zdemontować by wysłać zdjęcia do gwaranta i podjąć decyzję odnośnie naprawy gwarancyjnej. Wymaganie od klienta odpowiedzi w jaki sposób mogli zweryfikować usterkę bez demontażu jest nie na miejscu. Serwis oczywiście twierdzi że kratka była wcześniej uszkodzona "mechanicznie" - ja uważam, że uszkodzenie powstało w wyniku demontażu. Z tyłu jeździ wyłącznie pies w oryginalnym pokrowcu Audi, co całkowicie uniemożliwia mu dostęp do tego miejsca. Dodatkowo, po wymianie oleju widzę że jest identyczny poziom jak przed wymianą - a pod maską nie widać śladu wymiany. Dziś wieczorem planuję sprawdzić czy filtr oleju jest wymieniony - nauczony opiniami tutaj wiem, że mogło to nie być wykonane w moim aucie. Jeśli tak się wydarzyło, to na pewno to nie skończy się na opinii na google. Pozdrawiam Byly stały klient
Użytkownik sieci
19 lipca 2023 11:05
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
17 lipca 2023 22:28
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 lipca 2023 11:02
Salon - samochody nowe
Bardzo dobra obsługa dotyczy sprzedaży cześć
Użytkownik sieci
6 lipca 2023 19:18
Salon - samochody nowe
Obsługa doradcy mega ...
... miła jednak poszanowanie czasu klienta przez serwis mizerne a wręcz żadne samochód umówiony na konkretną godzinę z podanym czasem na wykonanie usługi a fizycznie samochód pomimo wstawienia przed czasem na serwis wjeżdża z trzygodzinnym opóźnieniem - tak podała aplikacja, w sumie zamiast 4 godzin zrobiło się 7
Użytkownik sieci
6 lipca 2023 15:23
Salon - samochody nowe
Zawsze bardzo profesjonalna ...
... i grzeczna obsługa, serdecznie polecam 🙂
Użytkownik sieci
27 czerwca 2023 09:10
Salon - samochody nowe
Bardzo dobr obsługa ...
... szczególne podziękowania dla Pana Artura G.
Użytkownik sieci
20 czerwca 2023 17:34
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
20 czerwca 2023 05:52
Salon - samochody nowe
Duży wybór dostępnych ...
... modeli. Rozbudowana ekspozycja samochodów. Profesjonalna obsługa.
Użytkownik sieci
16 czerwca 2023 10:09
Salon - samochody nowe
Ostatnio byłem audi ...
... q8 miałem problem ze śrubami zabezpieczającymi koła zagubiony kluczyk,co się okazało w punkcie zamówień dzwoniłem 6 razy dzwonkiem w ciągu 10min nikogo nie było widziało mnie kilka osób zero zainteresowania i rzeźby odkręcić 4 śruby muszę zamówić dany kluczyk do kół bagatela odkręcenie 4 śrob to kwota 240zl żeby tego było mało osoba z punktu części patrzyła na mnie jak ściągałem nakładkę od śroby zabezpieczającej kluczykiem od mieszkania zero pomocy to żenada oceńcie sami.
Użytkownik sieci
15 czerwca 2023 14:51
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 czerwca 2023 21:29
Salon - samochody nowe
Przemiła obsługa, dla ...
... każdego starają się znaleźć jakąś propozycje.
Użytkownik sieci
6 czerwca 2023 09:43
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek